Vlastní ATV z motocyklu v Uralu - je to snadné

Dosud se terénní vozidla staly velmi populární na základě motocyklu Ural. Dokonce i bez upřesnění, tento motocykl je schopen cestovat na neprůchodnosti. Vzhledem k tomu, že silnice nejsou vždy ve vynikající kvalitě a pohybují se tak, jak by měly, bylo vynalezeno několik mechanismů s vysokou průchodností. Jeden z nich je založen na motocyklu Ural.

Běžec bude na třech kolech se sníženým tlakem. Bude založen na jednotkách tohoto motocyklu. Totéž platí pro rám, do kterého bude doplněn další návrh. Jeden z kloubů se nachází v horní oblasti montáže tlumičů, v místě, kde je rám motocyklu složen.

Hlavní částí doplňkového provedení je zakřivená trubka 0,42 mm. Tuhosti je dosaženo na úkor pevného trojúhelníku vyrobeného ze stejného materiálu, přídavného rozpětí a otočných čepů horní úrovně rámu. Složitost konstrukce umožňuje rovnoměrné rozložení hmotnosti ATV mezi kola a přidání dalšího sedadla pro cestující.

Sedadla zůstávají nezměněna a fixována stejným způsobem. Pro snadnější přistání je možné pera vyměnit za pevnější verzi. Mezi posledními dvěma sedadly je krabička, ve které je vhodné lékárničku uložit. Namísto baterie můžete instalovat kanystr s olejem a nádrž na plyn se nachází na zadní straně rámu.

Vytvoření zadního mostu nepředstavuje zvláštní práci. Hlavní je držet se přesnosti a zajistit, aby byly čepy umístěny na jedné přímce. Pro SUV dokonale vyhovuje poloosi z GAZ-21, sTo lze použít i kola z auta. Osy musí být vypuštěny a namontovány na ložiska. Celý mechanismus jde do kardanové trubice. Tím je polořadovka držena na čtyřech ložiskách, což významně rozšiřuje chod místa.

Řízené řetězové kolo spojuje části můstku s objímkami rukávů. Nejdříve se rozřízne štěrbina na polotovar a potom se vyrobí průchodky. Hnací hvězda obsahuje 56 zubů a nachází se v čele převodovky - 28. Proto je výstupní poměr roven 2: 1.

Montáž zadní nápravy na rám se provádí pomocí svorek se šrouby 10. Dále je nutné oddělit hvězdy mezi sebou a navařit speciální očka, která omezují pohyb můstku při nakládání.

Pro výrobu kol používaly kamery z přívěsů PTS-9. Průměr a tloušťka kola je omezena na pásy různých šířek. Podélná - 15 cm, příčná 5 cm a délka 13 cm. Disky musí být o něco jednodušší, takže byste měli strávit pár děr. Požadovaný tlak v pneumatikách by neměl překročit 0,3 kg /cm2. Jako pneumatiku můžete použít stejnou komoru, řezanou do vnitřního průměru.

Čelní vysokozdvižný vozík pro ATV musí být teleskopický. K tomu můžete použít peří z "Ural", zkrácené o 5 sm. Poté je třeba je vtlačit do zástrčky a zajistit pomocí elektrických nýtů. Spodní upínací pera by měla být vyměněna pod nápravou o průměru 36 mm, přední náprava je tvořena peřím přední vidlice a osou zadního kola.

Recyklujte koloMechanismus nábojů a brzd nestojí za to. Je přivařen k disku. Brzdný mechanismus se neotáčí kvůli zarážkám. Samo o sobě není upevněno peřím se svorkami a šrouby na 6. Také vidlice je vybavena držáky pro světlomety.

Hlavní kolo a náboj kola zůstávají nezměněny. Ten je upevněn pomocí svařovací podložky, kterou nosí přední hvězda. Je také nezbytné opatřit napínač. Jak to může sloužit jako hvězdička 10 zubů, který je namontován na kanálu, svařený k hlavnímu oblouku.

Větrná turbína je instalována na ATV. Pro snadné ovládání je nutné volant rozšířit na jeden metr. Také je nutné namontovat na čelní sklo svítidlo. Doporučuje se vybavit ATV světlomety, ukazatele směru, parkovací světla a brzdové svítilny.

Doporučuje se instalovat brzdy na všechna kola, což umožní rychlé zastavení na ledu. Pro zajištění spolehlivého provozu a rozběhu motoru je nutné jeho magnet vybavit. Napětí elektrické sítě uvnitř - 12 St. ATV je také vybaven generátorem a reléovým regulátorem, který podporuje motor při volnoběhu. V důsledku toho není třeba baterii používat.

Všechny tyto změny umožňují použití jezdce nejen na neprostupnosti, ale i na městských komunikacích. Kromě toho má dobrou cross-country, perfektně udržuje silnici a stoupá na strmých svazích. Svým designem navíc umožňuje přepravu tří osob. Hmotnost táry ATV je 400 kg. Kdytoto na hustém sněhu je schopné zrychlit na 100 kmms, zatímco utrácí 9 litrů na 100 kilometrů

.