Jak si vyrobit jízdu na motocyklu s kočárkem

Pokud jste někdy museli jít na ryby brzy na jaře, pak víte, jaký druh neprůchodnosti je. Zdá se, že cesta už byla osvobozena od ložisek sněhu, ale na okraji stále leží. Proto zde již není vhodný sněžný skútr. Dokážete si vzpomenout na sebe a vyzvednout si univerzální auto na jízdě na pásovém podvozku? Zvažte design univerzálního sněžného skútru. Základem byl motocykl s kočárkem s kočárkem.

Myšlenka zařízení je poměrně jednoduchá. Nahrazení zadního kola motocyklu housenkou a na druhé kovové lyže. Takže bez jakéhokoliv podstatného zpracování se naše ATV snadno změní na sněžný skútr. Na stejných dílech může přístroj vyvinout rychlost až 40 km /h. Opětovné vybavení vozu v zimě a opačně trvá pouze 15 minut. Lyžařský areál zařízení je dostatečně kompaktní, takže si ho můžete snadno vzít s sebou.

Jako základ pro lyže předního kola se používá duralový plech s podélnými rohy, který poskytuje konstrukcím dodatečnou tuhost. Do rohů jsou připevněny dvě desky. Mezi nimi se pomocí dvou šroubů namontuje kolo. Aby se snížilo tření, doporučuje se jako materiál pro lyžařskou podrážku zvolit polyethylen, mosaz nebo nerezovou ocel. Aby se přední kluzák lépe ovládal, doporučuje se vytvořit vertikální řeznou hranu.

Konstrukce pásového motoru, který je namontován na zadním kole, je složitější. Rám zbraně je svařen z ocelových trubek a desek. Desky by měly být podélnésloty, které jsou navrženy pro připojení zadních a předních hřídelí trati navijáku a nastavení napětí. K trubkovému svislému oblouku je přivařeno ocelové pouzdro.

Náprava zadního kola prochází otvorem objímky. Na přední straně oblouku je upevněn speciální uzel, který upevňuje celý rám na zadní straně vidlice. Dvě podélné trubky jsou svařeny dvěma stejnými ušima. Jsou potřebné pro připojení vyvažovací osy. Trubky na těchto koncích mají také napínák pro housenku.

Hřídele zadních a předních opěrných bubnů jsou vyválcovány z ocelové tyče o průměru 0,25 mm, přičemž přední je přední hřídel. Ložiska hřídele jsou navinuta z ocelových přířezů. V radiálním otvoru je dlouhý čep, který slouží jako napínací zařízení pro housenku.
Podpěrné bubny jsou vyválcovány ze sochorů a smontovány na 6 šroubech.

Mezi nimi se při montáži upínají přední řetězová kola, vyříznutá z pryžového plechu. Úsilí housenky přenáší zuby předních hvězd. Bubny se valí dovnitř. Mimo bubny jsou vytvořeny půlkruhové drážky, které slouží k zamezení práce hlav šroubů, které upevňují zářezy. Pásový zásobník se skládá ze 4 pásů vyříznutých z dopravních pásů. Pásy jsou spojeny zemními háky, jejichž úlohou je ohýbat ocelové profily.

Při otáčení je přední hřídel housenky poháněn z hnací hvězdy pomocí řetězového pohonu. Hnací hvězda je instalována na kole. Půjčila si ho z motocyklu IZH - 10.K lesnímu postroji připevněte hvězdičku 6 šrouby. Součást je namontována stejným způsobem jako zadní kolo na zadní zástrčce. Přidává se pouze jednoduché distanční pouzdro.

Jako mezilehlé podpěry pro pásovou vrtuli se používají vyvažovačky. Jsou to čtyři páky s dvojitým ramenem namontované na společné ose. Pokud není vhodný pro sílu a velikost kol pro vyvažovačku není k dispozici, můžete se pokusit to udělat sami.