Samoobslužná garáž: dělat!

Obsah:

  • Kolik stojí tato radost?
  • Muschel
  • Kovová garáž
  • \ t
  • Hlavní garáž
  • \ t

    K oblíbené auto bylo vždy pod spolehlivou ochranou, motoristé byli za všech okolností na všechny druhy triků. Domácí speciality a mechanické svorky na všech mobilních kontrol. Nejjednodušší tajný vypínač, přerušit elektrický obvod, „cool“ ochranným systémem proti krádeži a odstraněn z kolony volantu - aby byl tento seznam je velmi dlouhý a není jisté, že je k dispozici pro všechny druhy ochrany, které pomáhají ochránit vozidlo z kriminálních útoků ze strany třetích osob. Opravdu, v každém případě, základní účinnost „protyuhonky“ vyjádřený v času stráveného na tom špatně.

    Je to tak, garáž. Ať už běžnou dvoře „Shell“ nebo kapitálové struktury společnosti v garáži, které jsou připojeny k domu, nebo samostatně stojící kovové krabici - auto pod jeho střechou, chráněné před vetřelci a rozmary přírody. Existují případy, kdy rám shell (pen), a s minimálním vnitřním prostorem, zabraňuje poškození vozidla, přičemž ránu před padajícími stromy. Jiné atmosférické jevy, může zcela zbavit prezentaci vozu, který stál pod širým nebem, šťastný majitel garáže vůbec považovat za neškodné žerty z důvodu povahy.

    Obsah
    1. Kolik stojí tato radost?
    2. "Mushlia"
    3. Garáž kovová
    4. Hlavní garáž

    Kolik stojí tato radost?

    Důležitým bodem, kterému budou budoucí majitelé právních a poloprávních garáží věnovat pozornost - hodnota chráněné budovy (stavby). Nejjednodušší, dříve používaná garážová skořepina, "táhne" až pět set dolarů.
    Nový případ tužky (skutečný analog "shellu") bude stát dvakrát tolik.

    Samostatný kovový nebo část garážové komunity byla podle definice v provozu a proto byla v různých stupních modernizována - náklady od pěti do patnácti tisíc "zelených". V závislosti na umístění stránky.

    Kapitálový box, a to i bez vnitřního vybavení (box postavený pod střechou), je oceňován vyšší, čím snadněji se tam dostane. Minimální náklady na takovou nemovitost začínají od patnácti tisíc (box 6 x 3) dolarů.

    Všude, kde jsou uloženy struktury v blízkosti státních peněz, lze uvažovat o místech na víceúrovňových (nadzemních a podzemních) parkovištích, která mají na rukou deset tisíc amerických dolarů zdarma

    Takový harmonogram nás vede k přemýšlení o nezávislé výstavbě, a pokud jsou ruce rovné a rostou tam, kde je to nutné, pak jsou tyto úvahy často velmi silným impulsem pro začátek výstavby (montáže).

    Pižmo

    Chcete-li vytvořit rychlou kovovou práci (je to "shell", je to "tužka") potřeba:

    • Válcování oceli (roh, profilovaná trubka, kanál), s výhodou zinkovaná vlnitá lepenka.
    • Hardware (šrouby, matice, podložky a pružiny).
    • Elektrické nářadí (bulharský, vrtací, svářečský měnič).
    • Ruční a měřicí přístroj (kladiva, maticové hlavy nebo klíče, nůžky na kov, svinovací metry, úhly, roviny, chrániče).

    Vlastně, samotná garáž, "želva", ve formě, v jaké byla představena sovětským občanům, před více než dvaceti lety - design je poněkud obtížný, s jeho konstrukcí je třeba věnovat pozornost obecným proporcím a velikostem. Důležitou roli v designu hrají rozměry vozidla, pro které vše začíná.

    Faktem je, že při plánování instalace "shell" garáž ve dvoře svého soukromého domu, často musí pečlivě spočítat volné místo, zejména v případě, že dočasná garáž. Instalace takovéto konstrukce do vícepodlažní budovy je z definice dočasná, nicméně vyžaduje dodatečné vyztužení rámu. Varianty jsou mnoho - od upevnění za ušima železobetonové desky (doporučeno jako základový základ), upevnění k rámu s cementovanými berlemi.

    Nejdříve však musí být konstrukce sestavena. S náčrtky a výkresy na ruce, připravit (řez a vrtání), válcování kovů a řezané vlnité lepenky - záležitost dvou nebo tří dnů. Další den půjde na montáž a montáž dílů.

    Co se týče typu rámu s předními branami (tužkové pouzdro), bude výstavba takové garáže v důsledku jednoduchosti konstrukce trvat méně času.

    Kovová garáž

    \ t

    Hlavní rozdíl oddělující definici kovové garáže odDefinice rámové tužky - sklonu (kruhové, jedno- nebo dvoukřídlé) střechy. Stejně tak vnitřní zpracování, které lze pozorovat v kovové garáži a které, pokud to není nutné, lze v případě potřeby demontovat.

    Stacionární, kovová garáž může být volána pouze s úsek, protože zpočátku, když obec dává "dobré" na rozvoj garáže, prázdné pozemky ve městě, to znamená jejich dočasné nasazení. Jinak by městské úřady raději stavěly kapitálové garáže.

    Kovové garáže jsou však umístěny na pevném základu s výškou základu nepřesahující třicet centimetrů (což zabraňuje vzniku vlhkosti v mimosezóně a kvůli vysoké podzemní vodě). Silnější stoupání u vchodu může být vážnou překážkou v zimě. Tam, kde podzemní voda není problém, jako základ bude dost a pět centimetrů železobetonová vrstva betonu.

    Ve vzácném případě je nezávislá stavba omezena na konstrukci ocelových konstrukcí. Každý motorista se v podstatě snaží maximalizovat izolaci tenkostěnné konstrukce a následnou konečnou úpravu stěn. Například vagina. Takové zpracování má určité výhody, pokud jde o náklady, dekorativní atraktivitu a může být rychle demontováno.

    Hlavní garáž

    \ t

    Vážně a po dlouhou dobu - v kostce je možné charakterizovat podstatu výstavby kapitálové garáže. Výhody v hlavních garážích jsou mnohem více než na nádvořích“Příbuzní”, dokonce s ohledem na nějaké nepříjemnosti spojené s umístěním garážové komunity. Tyto výhody navíc časem zcela vymazávají z paměti ty nepříjemné myšlenky, které vznikly ve fázi výstavby.

    Když katastroficky chyběly finanční prostředky na nákup stavebních materiálů, když jsem chtěl všechno vyhodit a na poslední "krev" najmout pracovníky, tak již dokončili vnitřní zpracování. Podle definice - samoobslužné garáže jsou takové budovy, které jsou postaveny vlastníma rukama. Největšího možného přínosu jsou příznivci, kteří připravují směsi nebo pomáhají při instalaci poměrně těžkého rámu s branou a najatého odborníka s obsluhou, bez něhož jsou jednoduše nemyslitelné stavební práce.

    Když se ale ohlédneme zpět, každý, kdo si na vlastní pěst vybudoval kapitálovou garáž, s jistotou řekne, že nejnáročnější a nejsložitější částí stavebních prací je práce s dokumenty. Z aplikace na místní architektonické oddělení, pro vývoj (schválení) projektové dokumentace, až do poslední fáze, týkající se registrace a registrace, již postavené garáže, v ZISZ. Kromě toho se městské úřady stále více a často snaží pod jakoukoli záminkou odmítnout vydávat pozemky pro výstavbu nezávislých garáží.

    Nedávno, před sedmi lety, bylo možné obejít byrokratický systém takto: vlastní garáž byla omezena na rozšíření řady stávajících garáží a šťastný hostitel s vypočteným projektem šel do místní katastrální agentury.

    Předstírat, že je "hadicí" nebo za určitou odměnu, bylo možné s velkou pravděpodobností oficiálně zaregistrovat vybudovanou garáž. V nejhorším případě by mohly být sankční sankce aplikovány na „zavěšení“. Ale i takový výsledek by mohl být odůvodněn poklesem výdajů na kabinové cesty, čas a zdraví. V současné době takový systém nefunguje a pokuty se staly tvrdšími a úředníci se bojí svých míst.

    Předpokládejme, že projekt je připraven a schválen, je zdůrazněno místo pro rozvoj, přítomnost prášku na dně a bobulí v hýždě. Jediná věc, která je schopna chladit teplo, se snaží stavět, občan - potřebu získat velké množství vysoce specializovaných nástrojů (od stěrky a špachtle ke střešnímu hořáku a svařovacímu invertoru). V zásadě, pokud se přístroj chová úhledně, může být následně prodáno drahé elektrické zařízení, částečně "odrážející" investici.

    Jaké jsou tedy atraktivní "samostroy" pro budoucí majitele garáží?

    • Relativně nízké odhadované náklady na projekt.
    • Možnost nezávislého vývoje projektu (s povinnou registrací).
    • Unikátní možnost včasné montáže montážních prvků a větrání (a dalších komunikačních prvků
    • )
    • Trvalá osobní kontrola kvality použitých materiálů a prováděných prací.

    Vlastní stavba začíná přípravou jámy. Rozměry jámy (bez ohledu na to, zda jsou dvě metry nebo třicet cm, základ tvoří základ budoucí garáže)by měly být o dvacet procent vyšší než odhadované rozměry garážových ploch. Volný přístup k základovým blokům (pro hydroizolační zařízení) se pak ukáže být docela věc.

    Aby se zabránilo deformaci během smrštění budovy, provádí se na základových blocích zdivo (tři až čtyři dvojité řady "v chodu"). Na tomto zvláštním "polštáři" jsou úzké podlahové desky, takže otvor uprostřed podlahy není větší než jeden metr široký. Velmi důležitý technologický moment: desky by měly mít sklon asi pět až sedm procent (aby voda mohla volně proudit do odtoku) směrem ke stěně bez ulice. A už na deskách jsou postaveny zdi.

    V procesu zdiva mohou být do stěny zabudovány kusy výztuže nebo svařované konstrukce (v závislosti na zamýšleném použití), které budou následně použity jako podklad pro police, podkroví nebo upevnění technologických zařízení.

    Pokud jde o střechu, nejjednodušší možností bude zařízení vorového systému s přímou podlahou měkkého střešního koberce a ochrannou vrstvou (břidlice, dlaždice atd.). Například u garážových nástaveb je to často nejpřijatelnější verze střechy. Jak tedy můžete zachovat integritu stávajícího architektonického konceptu.

    Maximální funkčnost z ekonomického hlediska bude zajištěna zařízením ze železobetonové šikmé střechy (pro garáž stojící samostatně) se stejným asfaltovým polymerovým střešním kobercem.

    V každém případě vlastní garážje schopna nejen ušetřit značné částky svému majiteli, ale také výrazně zvýšit současnou úroveň sebeúcty.