Samonosná železniční deska

Některé prvky stropu

Stropem zábradlí je jeden typ podhledu. V současné době se v souvislosti s hospodářskou krizí považuje použití stropu zábradlí za vhodné vzhledem k jeho dlouhé životnosti, hospodárnosti, snadné instalaci a provozu.

Hlavním rysem tohoto stropu je jeho univerzálnost. Nainstalujte ji prakticky v každé místnosti - v kanceláři i v bytě.

Jelikož strop tohoto druhu má vysoký obsah vlhkosti, je široce používán v různých stravovacích zařízeních: od malých barů po velké restaurace.

A protože je upevněn na paralelních řadách panelů, zkušený designér si dokáže představit fantazii při navrhování individuálního stropního designu.

Technické nuance

- Strop zábradlí se skládá z kolejnicových panelů (odtud název) s použitím závěsného systému.

- Doporučuje se použít kolejnicové panely s následujícími vlastnostmi: délka nejvýše 6 m, šířka 50-300 mm

Závěsný systém se skládá z několika prvků:
a) nosná sběrnice - k němu je připevněn způsob upevnění kolejnic;

b) nastavitelný závěs. Bude připojena k nosné sběrnici;

c) tyč - připevňuje se ke stropu.


Montáž stropu zábradlí: krok za krokem

Za prvé. Pomocí rulety se v jednom z horních úhlů měří vzdálenost pro montáž kolejnic;

Druhý. Přesně stejná vzdálenost je aplikována po obvodu celého stropu.

Třetí Po měření stěny s aplikovanými značkami se úhel profilu odřízne podle získané délky;

Za čtvrté. S vyvrtaným profilem na stěně se nastaví značky, pro které bude nutné připevnit k němu profil
;

Za páté. Získané značky vyvrtávají otvory a vloží do nich hmoždinky. Profil je připevněn ke šroubům. Ostatní stěny přicházejí stejným způsobem;

Za šesté. Pomocí rulety jsou stanoveny upevňovací body ložiskové sběrnice. První úchyt je asi 35 cm od stěny (± 2 cm) a všechny následující - v kroku 90 cm;

Sedmé. Uvařená pneumatika se aplikuje na strop (předběžné odříznutí přebytečných pneumatik) a jsou zde 2 otvory.

- Vzdálenost mezi otvory by měla být 30 cm od začátku a 30 cm od konce pneumatiky.

- V závislosti na šířce stropu se vypočítá počet dalších montážních otvorů.

- Stupeň otvorů - 150 cm od sebe. Ostatní pneumatiky fungují stejným způsobem;

Osmá. V označených místech vyvrtejte otvory s následným vložením hmoždinek;

Devět. Pneumatika se montuje na strop;

Desátý. Dalším krokem je výpočet požadované délky lišt;

Jedenáctý. Přebytečné řezy jsou řezány a kolejnicový panel leží na profilu;

Dvanáctý. Pomocí západky je panel kolejnice uzamčen;

Třináctý. Podobně přicházejí také s jinými panely;

Čtrnáctý. Závěr - všechny kolejnice jsou upevněny bity rohových profilů nebo dřevěných lišt.

Poznámky a doporučení promontáž stropu kolejnice

Při provádění 1 kroku: maximální vzdálenost od stropu - 4 sm.

Při provádění dvou kroků: krok označení, pro přesnost nakreslení čáry, se doporučuje vydržet maximálně 1 m (h1 m).

Při provádění 3 kroků: pokud není v profilu řezu otvor, budete se muset vrtat sami. První otvor se vyvrtá 5 cm od okraje a po 50 cm se vyvrtá následující vrták.

Při provádění 5 stupňů: na vnějším rohu je profil upevněn pod úhlem 45 stupňů. Vnitřní roh je připojen.

Poznámka 1: Při práci s nástroji pro řezání a vrtání musíte dodržovat obecná bezpečnostní pravidla.

Poznámka 2: Před zahájením prací na montáži stropu kolejnice je třeba se ujistit, že máte k dispozici potřebné nástroje: řádně zvolený vrták, ruleta, stavební tužka, nůž, kovové nůžky, šrouby, hmoždinky.