Rozpad lezení vlastními rukama

Uskutečnění poruchy lezení je snadné. Můžete se pokusit přiblížit se této otázce. Hlavním faktorem, který ovlivňuje stabilitu vozu, je stabilizovat několik hnaných kol. Měly by proto zůstat ve směru pohybu a po otočení se vrátit do původní polohy. Taková nutnost je způsobena tím, že při jízdě stroje mohou nestabilní kola dostat trhliny z nepravidelností na silnici, kvůli kterým jdou na stranu.

Řidič je pak musí pravidelně vracet do správné polohy. Tyto manipulace jsou prováděny neustále, což vede k únavě osoby, která řídí. Kromě toho nejsilnějším opotřebením je spojení kormidelního zařízení a nestabilita vozidla se zvyšuje se zvyšující se rychlostí, brání bezpečnému pohybu.

Stabilizace hnaných kol závisí na kolapsu a stoupání. Přizpůsobení může být provedeno ve službách, ale je snadné přistupovat k tomuto řešení sami. Nejdříve musíte zjistit známky potřeby této operace. První z nich je konstantní odchylka stroje od dané dráhy k betonové straně.

Nepřímé značky mohou zahrnovat nerovnoměrné opotřebení pneumatik, stejně jako závažnost kontrol při manévrování. Aby bylo možné rozdělit lezení sami, v první řadě musíte najít rovnocennou platformu, na které bude práce prováděna, s výtahem pro auto nebo jámu. Seřizování začíná s umístěným kolemu kormidla Musíte se ujistit, že je rovný a počet otáček vlevo a vpravo je stejný.

Potom se zkontroluje tlak v pneumatikách, zkontroluje se bezpečnost kormidelního zařízení a odpružení. Vzdálenost mezi body ráfku kola na přední a zadní části jeho geometrické osy je určena pro výpočet hodnoty výstupu. Pro dosažení požadované rychlosti stoupání je nutné otočit spojovací objímky bočních kolejnic. Po dokončení nařízení jsou protistrany zpožděny.

Kontrola zhroucení kol je o něco složitější. K tomu zvedněte vozidlo tak, aby se jeho pneumatiky nedotýkaly povrchu země. Pak se vypočítají body stejného poranění pomocí křídy a pevné opěrky dlaní. Je třeba poznamenat, že protilehlé části působí diametrálně. Kolo se potom otáčí tak, že se montuje vertikálně. Po tom, náklad visí. Vzdálenost mezi ním a horní částí ráfku je velikost kolapsu. Reguluje se metodou přidávání speciálních podložek, které jsou umístěny mezi průřezem a osou páky.