Přívěs pro motocykl s vlastníma rukama: plán výroby motorového bloku, nezbytné materiály a nástroj

Samohybný přívěs k motorovému bloku lze rozdělit najednou na několik hlavních jednotek: to jsou samozřejmě kola, karoserie přívěsu, rám a vedení. Ten se skládá z několika částí, které jsou spojeny svařováním. Hlavní zátěž na sobě je obvykle přijímána tělem otočného uzlu s kloubem pohonu, takže tato oblast je žádoucí zesílit pomocí žeber (obvykle používají čtyři hrany najednou).

Obsah
  1. Plán pro výrobu přívěsu pro motorovou jednotku
  2. Princip práce
  3. Materiály a náhradní díly
  4. Pohon se skládá z následujících částí:
  5. Za účelem vytvoření rámu přívěsu:
  6. Nástroj pro vyzbrojování
  7. Souhrny

Plán pro výrobu přívěsu pro motorovou jednotku

Rám je zhotoven z takových ocelových prvků, jako jsou trubky kruhového a pravoúhlého průřezu, jakož i tyče a rohy. Tyto díly jsou také svařeny dohromady a tvoří rám, jehož konstrukce do značné míry závisí na tom, na jakém teritoriu budete přívěs používat. Pravá fotografie domácího přívěsu na motocykl.

Pro nápravu kola je nutné vzít ocelovou tyč, jejíž průměr nesmí být menší než 30 mm. Délka tyče, která je 1070 mm, není tak snadno volitelná - to se provádí tak, že kola přívěsu nepřesahují rám rámu karoserie.

Těleso přívěsu pro blok motoru je provedeno z dřevěných desek a jeho tloušťka činí 20 mm (není nutné brát v úvahuzákladem správní rady může být jiný, úspěšnější, podle Vašeho názoru, materiál). Na rohy pro větší sílu, tělo je zesíleno kovovými překrytími. Připevňuje se k rámu pomocí šroubů a 3 nosných rámů, jejichž velikost je 50 x 50 mm.

Přívěs pro motocykl s vlastními rukama je určen především k přepravě nákladu v pytlích, takže jeho deska se neskládá, i když si přejete, můžete přemýšlet a takovou příležitost.
Pokud je váš přívěs určen pro širší účely, pak může být deska vyrobena a složena, ale pokud si to vyzkoušíte, můžete si vyrobit přívěs s vlastním podvozkem na sklápěč.

Pokud mluvíte o kolech pro přívěs, kola se vejdou stejným způsobem jako u motocyklu SFD.

Přívěs je připojen k bloku motoru pomocí předem připravených konzolových figurín, ale osa se zase zhoršuje pod průměrem výsevu. Ten je vyroben tak, aby se hodil přímo do pravidelného zapojení motocyklu, aby bylo usnadněno používání příloh.

Horní část vypadá jako osa ložiska, kolem které se otočný knoflík otáčí ve dvou ložiskách. Ložiska jsou pokryta prachem, mezi nimiž by měl být naplněn lubrikant.

Co se týče vozíku, je spojen s rámem přívěsu pro závěsnou motorku, tj. Tak, že pohon je vložen přímo do trubkového tělesa podélného závěsu, a to vše je upevněno pomocí kroužku a šroubu velikostní řady M8. Na nerovné venkovské silnici to jeumožňuje, aby kola přívěsu pro motocykl byla nezávislá na poloze samotných kol motorové jednotky, což pomůže vyhnout se mnoha problémům. Níže se můžete seznámit s videem s vlastním přívěsem pro motocykl.

Video ukazuje proces výroby přívěsu pro motocykl vlastními rukama.

Princip práce

V zemědělských pracích sedí řidič na speciálně konstruovaném sedadle umístěném v přední části těla. Sedadla pro větší pohodlí mohou být provedena nejen dřevěná, ale použít pěnovou gumu na to a tkát s tkaninou - samozřejmě, takže zařízení bude používat mnohem pohodlnější. Na kolo řidiče pro zastavení může udělat speciální opěrku nohy.

Technika řízení motocyklu s přívěsem je velmi jednoduchá - ruce drží řidič za ovládacími pákami, ale nohy spočívají na speciálně vyrobeném dřevěném stojanu, který je předurčen k jízdě řidiče na speciální rám z běžných rohů.

Materiály a náhradní díly

\ t

Pokud jste zkušený "samodelkin", pravděpodobně nebudete mít potíže s sestavením bloku motoru a vyzvednutím nezbytných nástrojů a náhradních dílů. Obecně platí, že bez toho, abychom se příliš podrobně zabývali detaily, pro přívěs budete potřebovat následující části:

  • kola z motocyklového modelu FPS ve výši 2ps;
  • odolné vůči kroužku (to může být trubka (58x4));
  • šrouby velikosti M8;
  • nosník určený k podepření (tyč 50x50 mm v množství 3 ks);
  • tělo sestávající z několikadřevěné desky široké 20 mm;
  • rám;
  • sedadlo určené pro řidiče (deska 20 mm);
  • dřevěný podstavec (všechny stejné desky 20 mm);
  • vedl;
  • konzole;
  • držák závěsných pistolí z bloku motoru modelu "Elektronika".

Pohon se skládá z následujících částí:

  • pracovní kniha 25x4;
  • tuhost velikosti s4;
  • doraz, vyrobený z trubky o rozměru 58x4;
  • rám patky, vyrobený z kovových rohů o velikosti 25х25х4;
  • zásuvka, vyrobená z trubek 49x3, L1850;
  • pouzdro otočného uzlu.

Za účelem vytvoření rámu přívěsu:

  • strup (s4);
  • paprsky příčného typu (roh 40x40x4);
  • náprava kola (to může být tyč o velikosti 0 30);
  • pouzdro podélného závěsu (trubka 58 ^ 4);
  • zesílení (železný roh o rozměrech 40x40x4);
  • kluzký zadní typ (to může být trubka 50x25);
  • podpěra pro nápravu pravého kola (požadovaný roh o rozměrech 32x32x4);
  • podélný podélný typ (roh o rozměru 40x40x4);
  • subkutánní front-end (což znamená trubku o velikosti 50x25);
  • regály určené pro sezení (rohová velikost 40х40х4);
  • stoupačka (ideálně - trubka o rozměrech 50x25x4);
  • rám je určen pro sezení (roh ve velikosti 21 ^ 21 ^ 3);
  • posledně jmenovaný je hadr vyrobený z rohu stejné velikosti jako rám sedadla.

Nástroj pro vyzbrojování

Ze všech druhů nástrojů, které potřebujete (kladiva, šroubováky atd.), Je svařování nejdůležitějšízařízení

Shrnutí

Neměli byste očekávat, že přívěs na motocykl, vyrobený vlastními rukama, vás bude stát zcela zdarma nebo bude potřebovat omezenou cenu. Samozřejmě, že některé nástroje ještě musí investovat, ale částka bude nižší než tržní hodnota přívěsu na motocykl.