Plynové trysky barakuda

Hlavní jednotkou HBO automobilu je vstřikovač plynu. Záměrem je zvýšit přesnost obslužných částí plynu a v důsledku toho dosáhnout optimálního složení hořlavé směsi ve spalovacím motoru. Kapalný plyn se přivádí do převodovky, kde se odpařuje. Pak se přivádí do trysek pod nízkým tlakem.

Řídící jednotka HBO opravuje signály hlavní řídicí jednotky vozidla a řídí činnost vstřikovačů plynu. Sám se začali používat ze zařízení plynové láhve 4. generace se vznikem distribuovaných vstřikovacích systémů. Tento fenomén byl sám o sobě skutečným průlomem.

Faktem je, že samotný princip přivádění plynu tryskami v každém válci významně zvýšil přesnost dávkování směsi plynu a vzduchu. To vše umožnilo maximálně přiblížit složení hořlavých směsí plynu a benzínu. Čtvrtá generace nakonec vyřešila problém bavlny, spontánní spalování směsi v kolektorech a také zbavila řidiče problému spalování ventilů.

V průlomu čtvrté generace HBO tak hrála významnou roli samotný vzhled plynových trysek.

Trochu více o provozu plynového injektoru. Elektronický blok HBO, pracující se signály hlavního počítače a HBO senzorů, produkuje své krátké pulzní signály, které nutí plynové trysky otevřít. Doba impulsu odpovídá době otevření samotných trysek. Tímto způsobem se řídí dodávka paliva.

Injektory plynu od různých výrobců se značně liší v designu. Každý z nichmají své zvláštnosti, výhody a nevýhody.

Obsah
  1. Trysky Barracuda: výhody
  2. Více o vlastnostech trysek
  3. Konfigurační zařízení v Barracuda

Postřikovače Barracuda: Výhody

A teď se podívejme blíže na plynové trysky Barracuda, o kterých se často dozvíte na internetu. Podívejme se, co jsou trysky Barracuda.

Ve skutečnosti se jedná pouze o vysokorychlostní vstřikovače plynu, původem z Polska. Vyrábějí je ve společnosti Alex, která je považována za jednu z nej technologičtějších na evropském území. Ve východní Evropě se prodávají pod značkou Digitronic. Celkově se jedná o stejné Barracudy, ale přizpůsobení přizpůsobené klima CIS a našich silničních podmínek.

Vstřikovač plynu Barracuda je konstrukčně co nejblíže benzínu. Používá jehlový typ rozvržení, který zahrnuje automatické čištění před ucpáním, stejně jako olejové látky. Uzamykací mechanismus a kryt jsou umístěny v solenoidu a dodávají plyn.

Více o vlastnostech trysek

Materiál hlavních prvků je zvolen z nerezové pryskyřice, což má za následek dobré indikace indukce, jakož i tepelnou stabilitu. To vysvětluje stabilní výkon při teplotách od mínus dvacet pět do plus sto dvacet pět stupňů.

Pro stabilní a přesné fungování ventilového pouzdra a pístu jsou zpracovávány díly, které jsou vystaveny největšímu tření.fotopolymerový povlak. V kilometrech je to asi 300 tisíc, a v pracovních cyklech - až půl miliardy. 1,2 bar, tlak plynu vám umožní strávit ne více než 115 Nl /min. To je umožněno specializovanou kalibrační tryskou.

  • Rychlost otevření a v důsledku toho dávka plynu je nyní lineárně závislá. Okamžitě a důsledně se přizpůsobuje různým provozním režimům ICE.
  • Optimalizace složení hořlavé směsi pro různé podmínky.
  • Uzavírací doba je 1,90 milisekund a otevírání trvá 1,20 milisekund.
  • Montáž injektorů Varracuda

První možností připojení je připojení pomocí PVC trubek a hřebenu. Instalace probíhá přes společný kolektor.

Další možností je použití rohů HBO a odpališť. Faktem je, že v systému Barracuda obsahuje horní část trysky pojistný kroužek, který je odstraněn. Tím se odstraní horní část plastové trysky. Další jsou rohy a odpaliště, namontované jako designér. To vše kombinuje 12 plynových rukávů. Je třeba poznamenat, že majitelé motorů ve tvaru písmene V budou mnohem snazší je vyzvednout ve dvou, třech nebo čtyřech kusech.

Konečně, můžete použít jednu z montážních sad, které jsou k dispozici pro 2, 3 a 4 válce. Souprava navíc obsahuje kolejnici se vstupními otvory, umožňuje spojení s 12. hadicí, těsnicím páskem a koncovým uzávěrem.

Konfigurační zařízení v Barracuda

Při instalaci se každý snaží najít nejoptimálnějšímožnost kvality a ceny. Nejcennější představitelé budou v jakékoli cenové kategorii a nebudou schopni pracovat horší než prémie. Aby se přeplatili nebo ne, každý se rozhodne sám, v každém případě by měly být možnosti porovnány.

Modely vstřikovačů, které mají dva, tři nebo čtyři kusy - vztahují se k rozpočtové třídě. Typ 30, jehož zástupci jsou také známí jako valtecopodobnye, jsou nejrozšířenější po celém světě. Italský výrobce Valtek se specializuje na výrobu vstřikovačů, které mají podobnou povahu. Obecně, dvojčata tohoto typu atomizers jsou četní, včetně těch od Číny. A zde Digitronic kompletně kopíroval Barracuda a liší se pouze barvou navijáku.

Ze silné střední třídy lze zmínit italského Lovato. Trysky této společnosti se ukázaly jako nejrychlejší, ale jsou velmi trvanlivé a nenáročné na kvalitu plynných paliv. Jdou až 300 000 kilometrů běhu.

Jaké jsou tedy výhody vysokorychlostních vstřikovačů Barracuda? Pokusme se dát odpověď ve srovnání.

Jednou z hlavních výhod je schopnost vyměnit tyč, tyč a ochranný kaučuk. Navíc můžete nastavit průměr jiggeru. Je však zapotřebí častých oprav a údržby. Výrobci zajišťují, že instalace opravárenských zařízení jednou na 100 000 kilometrů prodlouží životnost dalších 30 000.

Nyní se setkáváme s tryskami Varracuda. Jejich porucha vede k úplné výměně uzlu, ale s životností 300 tisíc km, což je třikrát více trysek, které mají skládací strukturu.

Závěr, pokud jde o výrobky z Barracuda, můžeme říci: kvalitní vstřikovače nepotřebují opravu.