Naviják od startéru

Majitel automobilu, který se alespoň příležitostně rozhodne z města a opustí hranice vybavených kolejí, zná výhody používání navijáku pro automobil. V mimosezóně, kdy se každý den na venkovské silnici drží tisíce vozů, může jeho využití ušetřit čas i peníze.

Všechny navijáky lze rozdělit do několika základních typů - každá z nich je rozdělena do podkategorií v závislosti na výkonu a dalších parametrech. Jedním z nich byl naviják ze startéru, který může být skutečně proveden bez použití služeb specialistů.

Druhy automobilových navijáků

\ t

Elektrický naviják

\ t

Hnací silou, která zde vykonává dobrou práci, bude elektřina. Výhodou navijáku je jeho použití i při vypnutém motoru. Kromě možnosti nákupu existuje možnost vlastní výroby. Naviják od startéru, použití zrekonstruovaných generátorů z jiných automobilů a motorů z jiných technik může být v "domácích" podmínkách.

Důležitým bodem je zajištění vysokého krouticího momentu pohonu - řidič tak může být klidný při rychlém vybití akumulátoru automobilu.

Naviják s hydraulikou

\ t

Méně než takový naviják se stal jeho hmotností a velikostí. Díky použití olejových čerpadel a hydrauliky je však mechanismus schopen vytáhnout přilepený nákladní automobil nebo těžké stroje. Baterie je zároveň vybíjena v mnohem menším rozsahu než v případě elektrolebedkoy.

Mechanický naviják

\ t

Možnostsvětelná technologie, která zahrnuje využití lidské svalové síly. Použití starého pákového pravidla pomáhá zvýšit sílu kabelu, ale neodpovídá navijákům, které jsou poháněny motorem, takže možnost navijáků ze startéru vlastními rukama bude lepší.

Základní principy výroby samonavíjecího navijáku ze startéru

\ t

Jedním z hlavních prvků konstrukce bude buben, který je ve skutečnosti také navinut kabelem. Pokud není hotový buben, může být vyroben z tlusté trubky, na kterou jsou spoje svařeny, tloušťka 5 mm, na přání si můžete vzít několik rohoží z Zhiguli a vařit společně, dostat celý buben. Níže jsou uvedeny některé fotografie a videa, které ukazují, jak naviják od startéru, s využitím již vyvinuté zkušenosti pro to, a ne "objevovat kolo".

Reduktor je nejvhodnějším typem šneku, protože v tomto případě můžete dělat bez výroby brzdového bubnu. Výsledný návrh je pro něj připraven na předem připraveném místě.

Spuštění navijáku je nejlépe přizpůsobeno konzole. Ovládací panel pro samonavíjecí naviják ze startéru by měl být umístěn tak, aby nevzniklo nebezpečí zranění z pracovního navijáku.