Na stropě provádíme vlastní vitráže pomocí různých technik

Toto rozhodnutí o návrhu je právoplatně původní, i když bylo vynalezeno poměrně dlouho. Vysvětlení této skutečnosti je docela banální: dovolit takové náklady nemusí všichni, a rozhodnout o nezávislé výrobě bude ještě méně lidí. Následující techniky změní pohled na složitost těchto prací.

Obsah
  1. Filmové sklo na stropě vlastníma rukama
  2. Pro práci je nutné získat následující materiály:
  3. Postupný popis prací:
  4. Složení skla s malbou
  5. Pro vytvoření kompozice v této technice jsou vyžadovány následující materiály:
  6. Práce jsou v následujícím pořadí:
  7. Stropní kompozice vyrobené z licího zařízení
  8. Pro práci budou vyžadovány tyto materiály:
  9. Práce jsou v následujícím pořadí:

Sklo z barevného skla na stropě vlastníma rukama

Filmová imitace barevného skla na stropě - nejtolerantnější a nejjednodušší způsob tvorby kompozice. Jeho hlavní nevýhodou je, že při bližším zkoumání je zřejmé, že dílo je vlastně „lípa“. Ale použití na tak snadno přístupném místě postrádá tuto nevýhodu.

Pro práci je nutné získat následující materiály:

  • 1. List z akrylového skla.
  • 2. Samolepicí fólie s nakresleným vzorem.
  • 3. Odmrazovací prostředek.
  • 4. Jehla.
  • 5. Olovo scotch.
  • 6. Plastová karta.
  • 7. Waders.



Popis pracovní pozice:

1. Povrch akrylátové desky se zpracuje odmašťovadlem: nejprve pevným roztokem detergentu s vodou (1: 5), poté slabým (1 až 20). Po odmašťování se povrch očistí běžnou destilovanou vodou.

2. Lepení fólie se provádí z pravého dolního rohu rovnoměrně nahoru a vlevo. Ochranný díl je postupně odstraňován, jak je film lepen. Vzduch mezi fólií a povrchem listu je extrudován pevně lisován kartou.

3. Po nalepení celého filmu se karta přesune od středu k okrajům listu. Jsou-li ve filmu malé shluky vzduchu, které nelze vyhodit pod fólii, odstraní se jehlou. Nebulizer je propíchnut ve středu, je pohladěn kartou a za den úplně zmizí.

4. Po nanesení na fóliovou fólii se imitace zlepší vytvořením hranic mezi prvky obrazu. Kus pásky odstraní ochranný film, po kterém pevně přitiskne k povrchu, který má být zpracován, přes list papíru.

stohování olověného zdvihu na vitráži

vitráže na stropě s rukama ze skla nebo filmu

barvy na vitráže

obdélníkový

PŘEČTĚTE SI:

Vitráže - prestiž a modernost.

Skleněné kompozice vyrobené malbou

\ t

Nejvhodnějším pohledem je vitráže na stropěvzhledem k tomu, že pouze její přední část je dekorativní. Proto by neměla být instalována na jiných místech, kde je možné je kontrolovat z obou stran.

Pro vytvoření kompozice v této technice jsou vyžadovány tyto materiály:

  • 1. PVA pro keramiku a porcelán.
  • 2. Černé jatečně upravené tělo.
  • 3. Stříbrná kulka.
  • 4. Barvy z barevného skla.
  • 5. Rozpouštědlo.
  • 6. Syntetické kartáče.
  • 7. Odmrazovací prostředek.
  • 8. Waders.
  • 9. Stencil.

Práce jsou v následujícím pořadí:

1. Povrch skla se vyčistí a odmastí.

2. Připravte směs pro vytvoření obrysu. Lepidlo (50 ml) se smísí s inkoustem (25 ml), načež se do vsádky přidá stříbrný koláč (35 g). Pasta nepodléhá skladování, takže není skladována a používána okamžitě. V průběhu práce se směs opakovaně míchá, což ji činí homogenní díky vířícímu stříbru.

3. Pod skleněnou tabulí je šablona pro tah. Při absenci zkušeností s takovými pracemi se obrys aplikuje ne kartáčem, ale malou injekční stříkačkou, se kterou můžete získat tenké a rovné obrubníky.

4. Konturovací a barvicí vzory začínají na levém horním rohu pro praváky. Aplikace barviv začíná nejdříve tři hodiny poté, co obrysová pasta hladí obraz.

5. Každá položka je natřena úplně najednou a nejlépe v nejkratším možném čase. Zlomení zbarvení jednoho prvku bude mít za následek znatelné přechody a přítoky ve vrstvách nátěru.

6. Získání více sytých barevmůžete aplikovat druhou vrstvu nátěru, ne však dříve než dvanáct hodin po aplikaci první vrstvy.

čtverec

pravoúhlého tvaru

Stropní směsi vyrobené z licího zařízení

\ t

Co se týče výroby, toto vitrážové okno na stropě je nejnáročnější a nejkomplikovanější z hlediska práce, ale je kompenzováno svým vzhledem, kde ani při blízkém zkoumání nesnižuje velkolepé kompozice.

Pro práci budou zapotřebí tyto materiály:

  • 1. Odmrazovací prostředek.
  • 2. PVA pro keramiku a porcelán.
  • 3. Měděný drát ve smaltované izolaci.
  • 4. Svěrák, kleště, šroubováky.
  • 5. Syntetické kartáče nebo stříkačka.
  • 6. Barvy z barevného skla a rozpouštědla.
  • 7. Brusný papír.
  • 8. Čepel.

Práce jsou v následujícím pořadí:

1. Drát se ohýbá do požadovaných vzorů pomocí rukojeti mírně zploštělého a upevněného na odstředěném skle pomocí PVA.

2. Plnicí barva se provádí následujícím způsobem: silně navlhčený kartáč pečlivě přilepený na sklenici pod plotem (okraje se ho nedotýkají). Kartu nemůžete rozmazat, pokud nespadá do samotného středu. K tomu se kartáč okamžitě ponoří do barvy a opakuje pohyb podél obrysu prvku.

3. Blízké prvky nejsou natřeny současně, aby se zabránilo míchání barvy vycházející z pod hranicemi. Unikající na sousedním prvku a vysušená barva byla odříznutačepel

4. Po dokončení celé kompozice a jejím úplném vysušení obrubníky opatrně jemně vmáčkněte smirkovým papírem. Následně se na těchto místech objeví patina.

Dvě nejnovější techniky umožňují získat produkt, který vypadá jako ušlechtilý a pravdivější řád než ten, který je pokryt filmem. Aby kompozice sloužily co nejdéle, musí po dokončení všech prací akrylový lak zakrýt ve dvou vrstvách.