Letní kanalizace z pneumatik

Když žijete mimo město v venkovském domě nebo v soukromém domě, všichni majitelé domu, samozřejmě, chtějí dosáhnout pohodlí, které je typické pro obyčejné městské apartmány. Pro pohodlný pobyt v soukromém domě musí existovat velké množství technických systémů, které výrazně zjednodušují život. Takže je téměř nemožné si představit život v soukromém domě bez elektřiny nebo vody. Důležitým atributem pohodlného života mimo město je také systém sběru a sběru odpadních vod. Může být postavena s využitím všech úspěchů moderního stavebního umění: s využitím úpraven a rozsáhlého systému sběru odpadních vod. Ale také odpadní vody mohou být vytvořeny s využitím principů minimalismu a maximálních úspor stavebních materiálů. Významné úspory při výstavbě odpadní vody vám pomohou s pitnou jímkou ​​pneumatik.

Obsah
  1. Jmenování jámových latrín
  2. Místo hřbitova
  3. Konstrukční možnosti pro latriny jám
  4. Jak postavit v zemi jímku pláště pneumatik?
  5. Budujeme kanalizační septik
  6. Podrobný návod pro stavbu septiku na pneumatice
  7. Video - Havarijní jáma

Účel šachetních latrín

\ t

Šachty jsou velmi starou možností pro zajištění vybavení soukromých pozemků. V žumpy nejsou žádné speciální technologické inovace: stovky let se prakticky nemění. SamozřejměZkažená města obyvatelé žumpy může zdát jako relikt z minulosti. Pokud ale poskytnete v zemi vybavení pro dočasný pobyt v teplém období nebo postavíte byt, ve kterém žijete v procesu budování hlavního domu - bude žumpa skvělou volbou pro sběr odpadních vod a zřízení WC.

Podstatou žumpy je koncentrace odpadních vod a odpadu biologického a technického původu. Jedná se o nádrž, která se postupně naplňuje nečistotami. V případě potřeby lze pravidelně čistit žumpy. Chcete-li to provést, můžete využít služeb azimizer stroje nebo dokonce čerpadlo (výfuku) jámy sami. A je to možné, jakmile dorazí do vesnic - po naplnění jámy na určitou úroveň prostě usne. Ale pro to, samozřejmě, musí být vykopán na místě ve vaší oblasti, kde není plánována žádná stavba.

Schéma havárie pneumatik

\ t

Místo hřbitova

Důležitým bodem při stavbě žumpy bude volba umístění jejího umístění. Za prvé, takové zařízení by mělo být umístěno co nejdále od oblastí sání vody na vašich stránkách. Čím hustší je půda, tím menší je riziko pronikání znečišťujících látek ze žumpy do studny. Takže v písčitých půdách by vzdálenost k přívodům vody neměla být menší než padesát metrů. Pokud je váš prostor převážně jílovitou půdou, pak minimální vzdálenost od jámy do studny /studny může být snížena na třicet metrů.

Žumpa neníDoporučuje se umístit vedle základů obytných budov, protože existuje určité riziko úniku odpadních vod do suterénu nebo suterénu.

Pokud máte v úmyslu pravidelně zpustošit žumpu pomocí auta assenizatorskoy, pak nezapomeňte poskytnout místo pro dopravu.

Konstrukční možnosti žumpy

\ t

Nádrž může být vyrobena z těchto materiálů:

  • hliněné cihly s vodotěsnými vlastnostmi;
  • monolitický beton s kovovou výztuží;
  • dřevěná kulatina vyrobená z kreosotu a pryskyřice;
  • uzavřené plastové nádoby.

Kovové sudy nejsou pro tyto účely příliš vhodné, protože agresivní prostředí splašků způsobuje předčasnou korozi železa. Velkokapacitní kontejnery z odolného plastu lze použít jako nádrž na žumpu. Plast bude dokonale odolávat působení vnějších podzemních vod a odpadních vod uvnitř nádoby.

Můžete však použít i druhotné materiály. Vynikající možností pro stavbu jímky jsou staré pneumatiky. Lze si všimnout následujícíchvýhodtohoto materiálu:

  • je velmi snadné postavit žlab ze starých pneumatik, snadno se montuje;
  • stavba žumpy bude celkem rozpočtu (na rozdíl od použití monolitických betonových stěn nebo vodotěsných cihel, jejichž náklady daleko převyšují náklady na staré pneumatiky).

Při stavbě žumpy s žumpyPneumatiky je můžete použít pro jakékoliv úpravy - od drobných předmětů pro automobily až po obrovské pneumatiky pro nákladní automobily o průměru přes jeden metr.

Pneumatiky s velkým průměrem

\ t

Navzdory zjevným výhodám vybudování jímky použitých krytů pneumatik v tomto provedení však existujínedostatky .

  • Staré pneumatiky budou trvat déle než 15 let, po kterých bude třeba tuto žumpy odstranit.
  • Taková konstrukce žumpy se neliší v dobrém utěsnění.
  • Slabá těsnost způsobuje, že jímka jímky je dále vzdálena od zdrojů příjmu vody a obytných prostor než jiné stavby.
  • Údržba, opravy a demontáž takové jámy způsobují určité potíže.
  • Jak postavit v zemi žumpu krytů pneumatik?

    V počáteční fázi konstrukce kaskády pneumatik viz její výkres, viz obrázek níže.

    Schéma žumpy

    Po prostudování schématu a výběru místa pro díru pokračujte v konstrukci v souladu s následující instrukcí krok za krokem.

    Není samozřejmě nutné kupovat nové pneumatiky pro stavbu žumpy. Projděte se automobilovými dílnami, podívejte se na skládku nebo na dvorek míst, kde se koncentrují nákladní automobily a speciální vybavení. Pravděpodobně najdete počet pneumatik, které potřebujete.

  • Sbírejte desítky starých pneumatik. Jejich konečné množství záleží na tom, jaký objem a hloubku potřebujete žumpy. Pokud anoplán na čerpání jámy s asenizačním strojem - mějte na paměti, že většina typů těchto zařízení nezvyšuje nečistoty z hloubky větší než tři metry.
  • Po přípravě všech potřebných stavebních materiálů začněte kopat základní jámu. Aby nedošlo k získání extra země - je účelné kopat důl, postupovat z vnější části vašich stávajících pneumatik. To je dost tvrdá práce, která vám může trvat několik dní. Můžete však využít služeb mechanizace a zavolat na rypadlo, které vám zajistí slušnou velikost jámy doslova hodinu.
  • Poté, co jste dosáhli stanovené hloubky jámy, ve středu dna pomocí běžného zahradního vrtáku musíte vrtat studnu. Odpadní voda se probouzí celým obléháním. přes tuto studnu - absorbovat půdu. Aby se do odtokové šachty nedostaly pevné částice odpadu, vloží se do ní trubka, která by se měla zvedat nad dno alespoň jednoho metru. Potrubí pro celou délku musí mít otvory. Z vrchu do otvorů a konce trubky je nutné napnout síť polypropylenu (bude sloužit jako přídavný filtr).
  • Ve spodní části základny je odtokový polštář. Musí být tvořen z velkých sutin. To může přidat křemenný písek. Po tom, dal hromadu starých pneumatik do jámy. Po stohování pneumatik by horní okraj konstrukce měl vyčnívat mírně nad úroveň země.
  • Aby se odpadní voda nehromadila uvnitř pneumatik, jejich vnitřní povrchmusí být zpracovány. K tomu je nejlepší použít elektrické nářadí. Odstraňte vnitřek pneumatik vyčnívajícím okrajem.
  • Do konstrukce zasuňte otevírací trubku. Je určena k vypouštění odpadních vod do žumpy z vnitřní kanalizace domu. Otvor v boční ploše může být řezán elektrickou pilou.
  • Naplňte jámu. Nejvhodnější je vytvořit z ní argilátovou půdu, která zajistí dodatečnou hydroizolaci. Stěny jámy mohou být posíleny dalšími starými kryty pneumatik.
  • Aby se zabránilo pronikání kanalizace do půdy, vyplňte spáry mezi kryty těsnicí hmotou.
  • Nasaďte víko na horní část jámy. Může být vyroben z polymerních materiálů nebo zakoupených hotových výrobků. Aby se kanalizace v jímce intenzivně rozložila, měla by přijímat atmosférický kyslík. Sestavte větrací potrubí, které by mělo být nad úrovní terénu nejméně 0,6 metru.
  • Základová jáma pro žumpu

    Vyřízněte vnitřní ráfky

    Posílit stěny jámy

    Pamatujte, že vrchní vrstva, kterou odstraníte při kopání jámy, je úrodná. Lze jej použít v postelích zahradního pozemku. Nepoužité hloubky lze použít pro terénní úpravy.

    Stavíme zemní septiku

    Kromě žumpy, to znamená základní skladovací kapacity ze starých pneumatik, lze stavět na svém místě a nejjednodušší čistírnu. Můžebýtžumpa s přepadem . Toto zařízení již nebude jednoduše hromadit odtoky, ale minimalizovat jejich čištění, což výrazně zvyšuje časový interval mezi čištěním jámy.

    Závod s přepadovou pneumatikou

    \ t

    Podrobný návod pro stavbu septiku na pneumatice

    \ t
  • Leželi jsme na dně základové hromady s drceným kamenem o tloušťce 40 cm.
  • Odřízli jsme vnitřní ráfky umístěné na pneumatikách.
  • Uvnitř dolu umístěte betonové potrubí. Jeho úsek by měl být o polovinu menší než úsek studny. Horní konec trubky by měl být umístěn pod horní pneumatikou přibližně 15 centimetrů tak, aby odčerpával odtoky z tloušťky místo z povrchu.
  • Trubka v její spádové části může mít filtrační síťovinu z polypropylenu.
  • Tímto způsobem bude trubka odvádět kapalinu z proudu odpadní vody a odvádět ji na zem. Tím se významně prodlouží životnost žumpy.

    Tímto způsobem bude trubka odvádět kapalinu z tloušťky odtoku a odvádět ji na zem. Tím se významně prodlouží životnost žumpy.

    Příprava suterénu pro letní kuchyni

    Letní kanalizace z pneumatik

    Pokud se chcete cítit pohodlně i při epizodických návštěvách venkovského domu, pak by za tímto účelem mělo být minimální vybavení. Je možné je vybavit takovým materiálem jako jsou staré automobilové pneumatiky - od nich se objeví dobrá a funkční žumpa.

    Video - Crash pit