Ladění motocyklu Ural vlastníma rukama

Motor Ural má poměrně slušný design již v základním vybavení továrny, ale dokonalost, jak se říká, nemá žádný limit. Fanoušci těchto železných koní se snaží, aby jejich kolo speciální, pod ním, a tuning jejich kolo. Samozřejmě se můžete omezit na křídla odstraněná a náhradní sedlo, ale pokud chcete svůj "Ural" přeměnit na ušlechtilé kolo, připravte se na radikální změny. Na internetu můžete najít různé varianty ladění motocyklů "Ural". Fotografie jejich železných koní ve velkém počtu vyučují řemeslníci.

Všechny práce si můžete objednat v dobrém salonu, ale opravdový motorkář si naladí motocykl Ural vlastníma rukama. První rozdíl je vlastní kolo, to je široké zadní kolo, pod kterým je třeba strávit zadní rám. Pro začátek musíte určit průměr zadního kola. Nejlepší volba - 130-150, o to více, je to z jiné opery. Nejjednodušší způsob, jak recyklovat pod rámem IMZ-8-03. Chcete-li to provést, odřízněte zbytečné rámečky, ale jakmile budete potřebovat upevnit nápravu tak, aby se nehýbala. Dolní trubky se musejí prodloužit a mírně spouštět horní část, aby se konce spojily. Poté je nutné posílit a posílit trojúhelník tuhosti.

Kromě zadního širokého kola se tyto motocykly vyznačují delší vidlicí a úzkým předním kolem. Ladění motocyklů Ural je dost jednoduché, takže změna předního kola na užší 21 "netrvá dlouho. A vidlice si můžete koupit připravené nebo sami instalovat širší traverzy. Mimochodem, pokud si to vymysleliinstalace teleskopické vidlice, s největší pravděpodobností, bude muset prodloužit peří. Možná je to jen to, že to udělali, nebo je udělali sami. Ale měli byste si být jisti, že budete sledovat amortizaci vidlice. Pokud špatná práce je lepší nahradit hotové.

Další etapa degenerace motocyklu Ural - ladění vnějších částí. Obvykle tráví sedadlo, takže je to jediné sedadlo. Klasická možnost je sedlo z kola, i když moderní přístup může být cokoliv chcete. Je také nutné učinit kroky vpřed, to je jeden z hlavních rozlišujících okamžiků vlastního příběhu. A samozřejmě, palivová nádrž - měla by kapat. Nádrže z Izh-49, planety, Jupiteru nebo Izh-56 jsou velmi vhodné, ale pokud máte starý motocykl, můžete trochu vířit a připojit nádrž z ní nebo z Javy 250.

Mimochodem, dělat tuning moto "Ural" s jeho vlastními rukama bude muset nejen změnit vnější jeho koně, ale také dělat tuning motor motocyklu "Ural". Kastony se liší poměrně vysokým točivým momentem, který vám umožní pomalu a plynule jezdit na vysokém rychlostním stupni, takže nezapomeňte si to zapamatovat, abyste neopakovali jen vzhled motocyklu, ale také aby se slušně vyplňoval. Nezapomeňte na šály, měly by být rovné nebo ohnuté nahoru.

Je zajímavé koupit recyklovaný motocykl docela problematický, protože se jedná především o opravdové fanoušky kol, které jsou pro motocykl duše "Ural". Můžete vidět fotografie nápadů Castells Ural na velkém počtu míst na internetu. ASamozřejmě, že předmětem jeho hrdosti - aktualizované kolo Ural - video tuning a motor pracovat na motorkáři na YouToube.

Možná se chcete naučit, jak si vyrobit domácí tříkolku? Tento článek bude užitečný

.

A pokud máte otázku, který model motocyklu má být lépe zpracován kočkou, pak odpověď zní: "Ten, který máte." Takže hlavní věc - je to vaše fantazie, touha a vaše moto Ural. Video tuning a stažené bajky mohou být také zveřejněny na stránkách YouToube nebo motocyklistů.