Jak vyrobit motorové kolo vlastníma rukama?

Přidání obyčejného kola do nových funkcí je schopno kolo s motorem. Tento elektromotor poháněný baterií umožňuje pohyb bez otáčení pedálu. Nabití baterie trvá 50 kilometrů.

Od jízdního kola k elektrickému kolu

Nyní mají majitelé běžných jízdních kol možnost proměnit je v samohybné zařízení určené pro cestování po městě a procházkách po zemi. Za tímto účelem nainstalujte pohon na kolo. V odborném obchodě si můžete koupit motor se sadou pro montáž. Sada obsahuje:
• motor;
• regulátor;
• knoflík plynu;
• Snímač nabíjení baterie;
• držení;
• rukojeť brzdy;
• baterie;
• Nabíječka.

Motorové kolo je elektromotor bez kolektoru. Místo toho jsou nainstalovány Hallovy senzory. Navíc jeho složení nezahrnuje kartáče, což zvyšuje spolehlivost stroje. Namísto navíjení se používají neodymové magnety. V současné době se jedná o nejsilnější permanentní magnety. Rotor motoru je vyroben ze speciální oceli, což má také pozitivní vliv na výkon.

Konstrukce tohoto zařízení je sestavena tak, že rotor je vždy stacionární a stator se otáčí. Nákup takového motoru musí brát v úvahu potřeby, protože všechny se liší výkonem. Pro pohyb po rovném povrchu bude motor až 250 wattů. Pro dlouhé vzdálenosti a předjíždění je nutné koupit motorvýkon 500 wattů.

Měli byste také věnovat pozornost dobíjecí baterii. Protože mají určitou váhu a ovlivňují délku jízdy. Pokud si vyberete správnou baterii, můžete si vychutnat výlety, jinak budete muset nosit kolo s veškerým vybavením na vlastní pěst.

Jednou z důležitých otázek je životnost zařízení. Motorové kolo nemá žádné pohyblivé části, což značně zvyšuje délku použití. Kromě toho takový elektromotor udržuje prakticky jakékoli zatížení bez obav ho spálit.

Pro dlouhodobé a produktivní používání tohoto zařízení je třeba dodržovat některá pravidla:
• Motorové kolo není nutné doplňovat;
• Nenechávejte kolo ve vlhkém prostředí;
• Doporučuje se vyloučit mechanické rázy.

Tvorba motorového kola vlastníma rukama

Pokud chcete takové zařízení vyrobit vlastníma rukama, abyste zvýšili pohodlí a snížili náklady na jízdu na kole, je třeba analyzovat provozní podmínky motocyklu. Kromě toho musí být připraveny materiály a nástroje.

Nejčastěji používané k vytvoření elektrického pohonu jsou staré díly nebo shromážděné v dílnách na objednávku. Chcete-li vytvořit takové zařízení, musíte pochopit trochu v mechanice a elektrotechnice, ale je stále lepší dodržovat některá doporučení a rady.

Nejprve byste měli zkontrolovat kvalitu a odolnost použitých materiálů. Také se ujistěte, že se hodíz hlediska rychlosti a výkonu. Použité díly a zakázkové předměty by měly být vynikající kvality. To ovlivňuje spotřebu energie a dobu provozu spotřebiče.

Je naprosto nezbytné přesně vypočítat sílu a zavést nové části. Zabrání se tak neočekávaným poruchám v blízké budoucnosti. Před zahájením analýzy důležitosti vytvoření motorového kola vlastníma rukama. Může se stát, že během montáže mohou vzniknout určité potíže, což bude znamenat dodatečné náklady. Pokud včas nevyřeší problémy, může celý podnik skončit na podlaze cesty.

Kromě toho se může ukázat, že elektrické kolo bude v mnoha ohledech dražší než jeho tovární protějšek s vlastním vzhledem.

Motor z řetězových pil na kole

Mnoho cyklistů přemýšlelo o vybavení motocyklu motorem, zejména při jízdě do kopce nebo větru. K tomu můžete použít motor z motorové pily. Někteří japonští výrobcové vyrábějí kola s benzínovými motory. Ale tato kola jsou dost drahá. Někteří lidoví mistři se naučili vybavit svá kola motory, i když to není drahé.

Nejprve musíte mít vizuální kontrolu motocyklu, protože takové zjemnění bude vážně zvyšovat zatížení. Je nutné zpracovat každou pohyblivou část mazivem. Po tommusíte zkontrolovat motor sám od řetězové pily, vyhodnotit jeho stav a generovaný hluk. Motor by měl být mnohem výkonnější než 2 kW. Je-li motor nižší, motor nebude schopen pohybovat se na kole. Je však třeba mít na paměti, že vzrůst výkonu a hmotnost samotného motoru.

Kůra začíná připevněním řemenice k kolu. Tím se provede pohyb kola. Jako kladka se často používá oběd z menšího kola. Instalace probíhá tak, že se obě kola otáčí současně.

Kovový stojan, na kterém bude motor umístěn, se připevní k rámu pod sedadlem pomocí svařování. Motor může být také namontován svářečem nebo jinými prostředky. V případě kufru nebo ukotvení pro něj může být na něj namontován motor.

Může být nutné vyměnit sedadlo za jízdní kolo. Může být vyrobena z překližky, která by měla být lepena pěnovou gumou. Poté by měl být povrch sedáku potažen kůží nebo dermatínem. Můžete k tomu použít sešívačku.

Pro bezpečnost motorů pro motorové pily pro motorové pily se doporučuje vybavit je lehkými prvky, jako např.; přední světlomet a brzdové světlo. Při pohybu je také vhodné používat ochranné pomůcky, protože se může vyvinout dostatečně vysoká rychlost.