Jak udělat tuning vlastníma rukama

Se vzhledem jízdního kola a stylem jízdy můžete určit emocionální náladu cyklisty. Velmi často pro cyklisty vyvstává otázka, jak udělat tuning na kole sám? Udělejte tuning, na kole, a stejně zábavné lekce jako ladění auta.
Každý, kdo se rád pohybuje s pomocí jízdního kola, chce, aby jeho jednotka byla zvláštní, protože si ji přizpůsobuje, postupně jej činí jedinečným a pohodlným.

Tuning, kolo, může být provedeno pro krásu nebo pro lepší funkčnost. Na konci všech tuningových prací ztrácí kolo svůj původní vzhled, ale stává se krásnějším a praktičtějším.

Nejběžnějším způsobem, jak zvýšit jedinečnost vašeho kola, je instalace podsvícení LED. Může být instalován na jakémkoli místě, ale častěji než ne, je osvětlen asfalt. Podobně, LED diody jsou často instalovány na čepicích bradavky. Když se pohybují, začnou svítit. Instalace podsvícení je velmi praktická.

Například při osvětlení ve tmě dne můžete vidět rychloměr. Některé výrobní společnosti, světla na kola, instalují výkonnější LED lampy. Oni také vyvinuli stroboskopy, ukazatele otočení, které mají osvětlení, a také vyvinul automatické začlenění světla při jízdě.

Nejběžnějším a praktickým laděním je kompletní modernizace všech výklopných zařízení. NaK dnešnímu dni vyvinuli specialisté velké množství pokročilých dílů, které lze snadno vyměnit za pohodlnější jízdu. Náklady na ladění kol vyžadují značné finanční náklady, které musí být předem připraveny. To je důvod, proč v první řadě musíte koupit potřebné vybavení, a teprve pak postupně měnit všechno ostatní.

Neměli byste kupovat díly jakékoli kvality, protože by to mohlo ovlivnit funkčnost vašeho motocyklu. Na kole, během ladění, můžete instalovat, provozovat počítač, baterku, tašku, stejně jako nádobu na vodu, sedadla a křídla. Taková sada výrazně zvýší komfort a funkčnost vašeho kola.

Můžete udělat tuning na kole sami. To je velmi vzrušující a zajímavá lekce. Pro ladění musíte ukázat svou fantazii a kreativitu. I když neuspějete, můžete vždy požádat o pomoc odborníky.

Pro dirigování, ladění je nutné nejen ukázat umělecký design, ale také stanovit kvalitativní a pohodlnější detaily. Můžete měnit volant, sedlo, pedál a brzdy. Výměna brzd je výměna pák. Vážení páky, velmi podobné ne drahé, ale odlišují se určitými vlastnostmi. Páky, které byly vyrobeny z kvalitních materiálů, které jsou lehčí a pevnější. Liší se také v brzdových destičkách, konkrétně trajektorii pohybu. Brzdové páky jsou se závitem a bez závitu. Při nákupu věnujte pozornost všem rozdílům, za cokoliv dělátemusela často kupovat nové podložky.

Před zahájením montáže by měly být podložky odstraněny, pokud se vyskytnou nečistoty z osy, je také nutné vyčistit otvor určený pro zámek. Před zahájením montáže pák je třeba se zbavit nečistot z osy a aplikovat trochu maziva.
Brzdové páky v různých provedeních. Na předním rámu a vidlicích jsou spojeny spojovacími prvky a jejich západka se nachází v blízkosti otvoru osy.

Mějte na paměti, že pravá páka má významné rozdíly oproti levé páce. Vpravo, tam jsou šrouby, které upevňují kabel, a vlevo, má svorky, které se nosí na špičkách kabelu. Před instalací zkontrolujte, zda je páka vhodná pro tuto stranu. Páka se svorkou, na straně, kde se nachází kabel.

Pro instalaci je třeba páku, která se nasadí na nápravu. V má díru, je nutné vložit nezbytný zámek, je lepší začít s průměrem. V případě špatného pohybu brzdy je možné přemístit zámek na pákách. Musíte je nainstalovat na jednom místě. Poté budete potřebovat osu, zabalte šroub, který zajistí jeho práci. Pro upevnění šroubu můžete použít nátěr. Potřebuje trochu jít na vlákno a můžete pokračovat v instalaci druhé páky.

Brzdové destičky není nutné příliš utahovat, protože pro správnou funkci je třeba je správně seřídit. Podložky musí být kolmé k brzdovým pákám a ráfku. Chcete-li zkontrolovat, zda jsou podložky správné, můžete jednodušeotočte páku, a pokud je povrch ráfku podložek opřen, znamená to, že instalace byla úspěšná.