Jak udělat čtyřkolku z motocyklu vlastníma rukama

K dnešnímu dni jsou náklady na motocykl poměrně malé. Garážové mláďata neustále vytvářejí nová schémata a videa, jak je recyklovat do čtyřkolky. Jít na montáž motocyklu by však mělo být určeno dárcem modelu, protože je uvolněno několik úprav.

Výroba motocyklu z oceli IG koncem 20. let dvacátého století. Pak v jednom roce závod vydal najednou pět modelů se sériovými čísly od 1 do 5. Zároveň se výrazně lišily. Nejznámějšími v té době byly modely IZH-1 a IZH-2, které byly vybaveny motorem tvaru V o objemu 24 litrů. s a objem 1,2 litru. Jednalo se o první motocykly s polohou klikového hřídele podél těla a třístupňovou převodovkou, která poháněla zadní kolo. Ve spodní části rámu byl tlumič. IZ-2 byl vybaven ventilátorem vzduchu a invalidním vozíkem s pohonem kol.

V příštích několika letech nedocházelo k žádnému masivnímu uvolnění motocyklů, ale práce na zlepšování designu interiéru a exteriéru probíhají. V roce 1946 se v závodě nahromadilo velké množství kreseb z Německa, což mělo za následek významný skok ve výrobě. O několik let později se objevil nový model IZH-350C. Měl teleskopické přední zavěšení, zadní část měla olejové tlumiče s pružinami. Motor měl 14 koní.

V polovině 80. let začal vyrábět IZH-Jupiter-5. Oni byli široce známý a velmi populární v té době. Tento model byl spolehlivý a pohodlný, i když výkon motoru byl mírně snížen. Kromě tohohleMotocykl měl tlačítko nouzového startu.

Sbírka SUV s IG

Neexistují žádné zásadní rozdíly v montáži čtyřkolky na základě IZh z jiných modelů. Nejprve je třeba nakreslit výkres nebo ho najít na internetu. To bude jednoznačně představovat plán budoucí práce. Koneckonců, pro montáž čtyřkolky je nutné mít dovednosti svářeče, soustruhu a konstruktéra.

Stojany pro čtyřkolky

Aby bylo možné získat čtyřkolku, musí být rám Izovského trochu přepracován. K tomu je třeba přesunout odtoky pod sedlo do 4 cm a zadní odstranit vůbec. Z nich je pak nutné vyrobit korálky. Je také nutné se zbavit zadní vidlice. Nejdůležitějším bodem při tvorbě čtyřkolky je instalace motoru na rám.
Po připojení ICE je nutné spojit jeho hřídel a řemenici s řetězovým pohonem. Pak je třeba uvést řídicí jednotku do volantu. Po provedení instalace pedálů a pák na rámu.

Zavěšení čtyřkolek

Pak můžete začít zavěšení zavěšení. Pro její části se používají Vaz a Oka. Doporučuje se používat detaily, protože nebudou příliš tuhé. Vážení lze odebírat ze starých vozů nebo Izhy. Mnozí jako řízení s autem, ne z motocyklu. V tomto případě je třeba si pro to zakoupit mechanismus.

Řízení

Pokud je čtyřkolka poháněna jezdcem z motocyklu, mohou být pro tyto účely použity díly z Izhy. Hlavní věcokamžikem v každém vozidle je brzdový systém. To může být převzato z auta - to bude spolehlivější. Kola různých velikostí přispějí ke zlepšení estetického vzhledu. Můžete použít válcování list, aby se křídla a smyku čtyřkolky, které pak mohou být malovány.

Charakteristika

Spotřeba benzínu a celkové rozměry čtyřkolky závisí na zvoleném modelu dárce. Přibližně jezdecké vybavení přestavěné z Izhy bude dlouhé 168 cm, výška 1,03 cm a šířka 1,1 cm. Hmotnost táry je asi 190 kilogramů a spotřeba paliva se pohybuje od 4 do 7 litrů na 100 kilometrů.