Jak si vyrobit moped s vlastním kole z kola?

K dnešnímu dni může téměř každý vyrobit jízdní kolo pro osobní potřebu. Zvláště často se takové vybavení nachází na venkově. V podstatě bude takový moped vycházet ze starého motocyklu, který je přizpůsoben benzínovému motoru s malým objemem.

Než začnete upgradovat, musíte zjistit, co je to moped. Jedná se o vozidlo s objemem motoru nejvýše 50 cm3. Maximální rychlost, kterou může moped vyvinout, je 50 kmh. Hlavní rozdíl od motocyklu je řetězový pohon z kola. Současně je nutné začít pohybovat pedály až do nastartování motoru.

Výběr dílů a materiálů

Ve většině případů je motor poháněn motorovou pilou, protože je to nejvhodnější volba pro jízdní kolo. Kromě toho lze snadno zakoupit za nízkou cenu. Můžete si koupit moderní kolo a motor je lepší, ale z finančního hlediska to není docela ziskové. Za takovou částku můžete snadno koupit pěkný japonský moped s během, který eliminuje potřebu, aby byl pro sebe.

V nedávné době začali někteří výrobci motorových vozidel vyrábět speciální soupravy pro výrobu samoprojových mopedů z jízdních kol. Pro instalaci takového motoru je třeba dodržovat pokyny, které jsou k motoru připojeny. S výhradou všech položek, instalace nepřinese žádné problémy. Ale mnozí stále volí vytvoření mopedu s motorem pro motorové pily,jak to dopadá o něco levnější.

Především je nutné určit výkon motoru. Motory s jedním výkonem nejsou schopny nezávisle řídit kolo, protože to bude muset rozptýlit, tlačit nohy ze země. Dvoudobý motor plní tento úkol lépe. Takový motor je schopen samostatně zrychlit a bez pomoci pedálů stoupat na horu.

Kromě motoru je nutné získat řemenici, která může sloužit jako oběd z dětského kola, což je pás, který přenáší točivý moment na kolo. Kromě toho budou zapotřebí nástroje a materiály pro montáž motoru. Instalace motoru přes zadní kolo je snazší. K tomu je třeba se postarat o posílení trupu, protože nebude odolávat hmotnosti motoru.

Pro výrobu upevnění motoru je nejlepší použít ocelové části o tloušťce 4 mm. Je však třeba mít na paměti, že vytvoření mocného rámu zvyšuje hmotnost mopedu a zatížení kola, což sníží výkon motoru. Je nutné vyvinout design, který bude silný a zároveň nepříliš náročný. Je možné se navzájem spojit pomocí svařovacího zařízení nebo šroubů.

Je mnohem jednodušší sestavit konstrukci druhým způsobem, ale méně kvalitativně, protože při jízdě na šroubu se může uvolnit, což může vést k náhlému zničení celé konstrukce. Také motor může být připevněn k rámu motocyklu běžnými ocelovými svorkami. Toto je jednoduché a spolehlivé spojení.

Pak je to nezbytnénamontujte kladku na horní kolo. Jak již bylo uvedeno, role kladky může hrát kolo z malého kola. Hlavní je, že jeho průměr je dvakrát menší než kolo mopedu. Také místo kladky můžete použít další hvězdu, ale pro to je třeba změnit pás není řetěz. A jedno a druhé řešení mají právo na život, vše závisí na dostupných náhradních dílech a materiálech.

Po instalaci motoru a převodovky se doporučuje nastartovat volant na kole, ke kterému by měla být připevněna rukojeť akcelerátoru. K tomu můžete použít kovový kabel. Můžete si ho koupit pro stavebnictví nebo obchod s potravinami. Je nutné ji prodloužit podél rámu, jakmile brzdový pohon projde. Rukojeť akcelerátoru může být vytvořena z rukojeti brzdy. Tato metoda je nejjednodušší řízení motoru, to znamená, že zvýšení rychlosti bude záviset na úsilí stisknutí rukojeti.
Tento typ mopedu pro mnoho se stal oblíbeným vozidlem.

Vzhledem k tomu, že spotřebovávají velmi málo paliva, nevyžadují drahé opravy a údržbu, ani nepotřebují práva na jejich správu. Navíc náklady na tyto samo-vyrobené mechanismy jsou poměrně nízké. V některých případech se používají elektromotory, protože je o něco levnější, ale bezpečnější. Všechny mechanismy jsou namontovány v určitém místě na rámu, pro který jsou k dispozici speciální příslušenství.

Výroba mopedu ze starého motocyklu není tak obtížný úkol, který zvládne každý. Po kompilaci je nutné projít běhne daleko od místa montáže, takže na dlouhé cestě nejsou žádné nepředvídané problémy.