Jak postavit garáž pro motocykly

V posledních letech získávají popularitu dvojkolí „koně“. Majitelé japonských sportovních kol, vrtulníků, čínského know-how a skútrů dokonale pochopili, že udržení výkonu a prodloužení životnosti vozidel lze dosáhnout pouze tehdy, když motocykl uložíte v garáži. Jen málokdo se však může pochlubit velkou garážovou částí, kde je vozidlo snadno umístěno, zbytečnou pohovkou, skříní a dokonce i motocyklem.

Opravdový život: pokud se narkoman přizpůsobí něčemu nezbytnému, stane se garáž sama místem pro ukládání zbytečných věcí

Co dělat, pokud není volné místo vůbec? Ponechání motocyklu na ulici je nebezpečné avlhkost sedimentu může vážně poškodit jeho stav.

Pokud neexistují žádné možnosti a musíte něco udělat, existuje skvělý způsob, jak zachránit "železného koně": postavit pro něj speciální mini garáž.

Konstrukce krabice pro motocykl je poměrně jednoduchá, ale funkce v garáži je pouze jedna - sklad. Musí být realizováno co nejvýše, to znamená postarat se o spolehlivost návrhu.

Obsah
  1. Základní provedení a nezbytný garážový materiál
  2. Výstavba motorového dvora: pokládka základů a rámová konstrukce
  3. Konstruujeme zasouvatelné kryty, stěny dveří a skříní

Základní provedení a nezbytný garážový materiál

Budoucí design bude nejen dřevěnou bednou, ale i rámovou konstrukcí, kde bude prostor nejen pro samotnou technologii, ale také pro příležitostjeho dovozu a nezbytných machinací (např. umístění na stojan na jatečně upravená těla).

První věc, kterou je třeba udělat, je určit velikost budoucnosti boxu. Vše je třeba vypočítat jako rezervu, protože dnes máte kompaktní kolo a zítra se chcete stát majitelem masivního motocyklu pro turisty nebo vrtulníku s pohonem kol a dlouhou základnou. Je nutné, aby garáž za všech podmínek zůstala relevantní. Velikost by proto měla být vhodná: požadovaný prostor, jehož plocha bude 1,5-2,0 m x 2,5-3 metry. Jedna stěna garáže může být umístěna podél zdi garáže nebo jiné budovy. Výška budoucí konstrukce se může lišit v rozmezí 1,3-1,5 metru. Konstrukce bude mít dvě otevírací sekce: jednu z úzkých stěn (1,5 m) a horní víko mini garáže.

Rozmanitost stavebních materiálů a jejich demokratické ceny způsobí, že proces budování rychlého a ekonomického procesu.

Co potřebujete:

  • Aby bylo možné označit nadaci a uspořádat přístupovou oblast, bude zapotřebí sutiny, písku a cementu.
  • Základna bude konstruována s použitím lišty 100x150 mm (délka paprsku se volí v závislosti na velikosti dle vašeho výběru).
  • Rám budovy bude proveden v baru ještě menší části. Je to dost 50? 50 mm
  • .
  • Garážová vrata (dřevěné) a otvory víka.
  • Nástroje jsou potřebné: míchačka na beton nebo nádoba na beton, lopatka, vrtací šroubovák, šrouby, dveřní hák pro zámek, kotevní hmoždinky a dalšínástroje, které mohou pomoci při budování.
  • Barvy pro konečnou úpravu.
  • Ruberoid pro ochranu před srážkami.
  • Stavba motorových vozidel: pokládka základů a rámová konstrukce

    \ t

    První, odkud začneme stavět: založení garáže a přístup k základně beranu.

    Příjezd motocyklu je nejlépe uspořádán ze strany dveří (úzký). Ostatní dvě stěny budou hluché.

    Vhladina pevné (!) Základny by měla být mírně vyšší než úroveň země.To chrání garáž před vstupem do kanalizace. Proces pokládání základů je tedy jednoduchý:

  • Na obvodu budoucí stavby (s římsou od okrajů 15-25 cm) a na místě, kde bude zahájena technika, roj zákopů s hloubkou 10-20 cm
  • Na dně výkopu položte písek a vrstvu drceného kamene (asi 5 cm).
  • Pro vyplnění základu je lepší uspořádat bednění, pro které jsou všechny desky bez širokoúhlé obrazovky dokonale přijatelné.
  • Ve ​​dvou mostech, které se stanou základem garáže, zabijeme výztužné tyče v délce 40-45 cm, Prut zase vstoupí do země. Tyče musí být uspořádány tak, aby polovina jejich výšky (7-8 cm) byla v budoucnu nadace a druhá část nad ní.
  • V zemi zabijeme dva pruty (50x50 mm). Budou působit jako sloupy na obou stranách tyče, umístěné na stěně garáže.
  • Pro lepší uchycení kolíku můžete být zabit v paprsku s hřebíky.
  • Po smísení cementové malty vyplňte základ. Hlavní věc je, že řešení zcela vyplní prostor pod mřížemi, z nichžzáklad. V důsledku toho by mělo být dosaženo následujících: dvě poloviny šly k základu nosníku a dva sloupy tvořící rám mini garáže.
  • Vytváříme pohodlný svah pro dovoz motocyklu a vyrovnávání povrchu podlahy uvnitř konstrukce.
  • Pomocí lišty 50x50 tvoříme rám.
  • Podélný nosník, který byl připevněn ke stěně hlavní garáže, by měl být o 6–8 cm vyšší než přední stěna. Tento svah umožní, aby vlhkost po dešti plynule sklouzla dolů.

    Vyrábíme výsuvné kryty, stěny dveří a skříní

    Po vytvoření rámu pod garáží pro motocykl je možné namontovat stěny, materiál, pro který je vhodnější zvolit dřevotřískovou desku. Vzhledem k tomu, že je levný, cenově dostupný a má potřebnou sílu. Dvě pevné stěny konstrukce zůstanou neslyšící. Lepenkovou desku přišroubujte lépe pomocí šroubů.

    Víko mini garáže je připevněno k kapotám tak, aby se otvor nacházel směrem ke stěně hlavní budovy (garáže, ke které jsme krabici připojili). Na stejné zdi musíte připevnit malý kroužek a na víko nechat háček. Tento jednoduchý design háčkového kroužku udrží víko otevřené při dovozu a vyjímání kola.

    Garážová vrata jsou připevněna k markýze. Vnější část je opatřena držáky pro uzavření garáže na zámku. Celá práce je dokončena. Pak pokračujte do dokončovacích prací.

    První věc, kterou je třeba udělat, je pokrýt střechu ruberoidem , který se stane spolehlivou ochranou proti srážkám. Všechnodřevěné prvky se vztahuje lak a olejové barvy v několika vrstvách. To zaručí, že životnost konstrukce bude vypočtena po celá léta.

    Doporučujeme používat střešní hydroizolační RCP 350

    A nakonec vše, co můžete ozdobit své „dítě“ krásné stylistické označení. Podobně, tam zůstane ta nejlepší kolo. Samozřejmě, je třeba postupovat opatrně, protože si můžete přečíst nápis mohou nejen zákony dodržující sousedy, ale útočníci, které mohou sloužit jako signál, že box je uložen drahé vybavení.