Garáž pro motocykl

22. listopadu 2009

Garáž pro motocykly
\ t


Sekce: Stavba


Dobrý majitel nikdy nevyhodil koně pod otevřeným nebem: jel, opatrně ho schoval, spálil, spálil, snědl, krmil a odvezl do stájí k odpočinku. Stejný opatrný postoj byl zachován a do auta: zpravidla i v zemi majetek pro něj je snížena "stáje". A pouze motocykl zůstane bez svých prostor - v nejlepším případě je mu udělen film "táborák" pro úkryt před nepřízní počasí.


Mezitím je snadné postavit malou garáž pro motocykl, kde není žádný prostorný automobil, který by mohl poskytnout útočiště dvojkolovému soudruzi. To nevyžaduje zvláštní oblast ani speciální materiály; ale podle polského časopisu "Make it" - a skvělé stavební zkušenosti.

Místem pro umístění motocyklu bude úzký pruh půdy v hluchém cihlovém zdivu budovy a materiál - dřevěné tyče, ozdobné desky a dřevotřískové desky. Mimo garáž je prodloužená zásuvka s otvory, jako je brána, přední část a skládací kryt. Zaprvé, z tyčí jsou sestaveny dva rámy pro boční stěny a připevněny ke stěně domu díky ponořeným (šroubům) šroubům s maticemi a podložkami. Vertikální rámové můstky mohou být pod prodlouženým a prohloubeny do země - pro větší stabilitu stěn. Pak je rám externě zakryt deskami (lépe zamlženými) a na nich pomocí plotových závěsů závěsných otočných dveří, představujícíchdesky s vodorovnými tyčemi pro jejich utěsnění.

Víko výsledné krabice (bez zadní stěny) může sloužit jako štít sestupné desky nebo jako dřevotřísková deska. Víko se skládá ze dvou částí: zezadu, šitých na bočních stěnách a dává konstrukcím větší tuhost a přední část se ohýbá na dvou dveřních závěsech. Kryt nahoře je potažen ruberoidem nebo linoleem, které jej ochrání před atmosférickými srážkami. A všechny ostatní konstrukce pro stejný účel jsou pokryty sušícím olejem a natřeny v několika vrstvách olejové barvy.

Zdroj self-made:

http://www.umeltsi.ru/