Dělat housenku pro vaše ATV

Mnoho obyvatel severních zeměpisných šířek a míst s nízkou propustností se zabývá vývojem a montáží různých technologií s vysokou průchodností. Ne kromě oceli a čtyřkolek na pásové jízdě. Pro vytváření takových technik existuje velké množství různých možností. Nejproblematičtějším problémem konstruktérů čtyřkolek je výroba housenek.

Samozřejmě můžete použít jejich tovární výrobu, ale kompletně smontovanou s vlastním terénním vozidlem, chcete mít i housenky vlastní produkce. Dosud existuje několik možností pro vytvoření takových motorů, které se prakticky neliší od svých technických vlastností z továrny.

Jednoduchá verze housenek

Nejjednodušší verze housenky pro terénní vozidla a sněžné skútry je vyrobena z běžného řetězu s válečkovou přezkou a dopravního pásu. Současně pro jeho výrobu nevyžaduje žádné speciální vybavení a nástroje. Současně lze práci provádět ne uprostřed obývacího pokoje.

Aby pásový dopravník vydržel dlouhou dobu, je nutné ho vyrazit rybářským vlascem se vzdáleností mezi stehy asi jeden palec. Toto povolání je velmi podobné tření tkanin se švadleny. V každém případě takový firmware zabrání tomu, aby se páska při pohybu pohybovala. Konce vzájemně zajistěte vhodným způsobem. K tomuto účelu může vzniknout závěsné spojení připomínající klavírní smyčku, nebo jednoduše šít, ale je nepravděpodobné, že to bude trvat dlouho.

TloušťkaDopravní pásy závisí na výkonu výkonové jednotky. Pokud by ATV bylo instalováno z motocyklu vyrobeného ze sovětské výroby, bylo by dokonale prokázáno, že se jedná o pásku o tloušťce 0,8 až 1 cm, která se používá na zemědělských vozidlech. Aby se housenka dostala do tuhosti, je nutné v její vnitřní části upevnit válečkové řetězy pouzdra. Můžete to udělat pomocí šroubů nebo pevného ocelového drátu. Hlavní je, že řetěz těsně přiléhá k povrchu dopravníkového pásu.

Takto vyrobené housenky se liší svou trvanlivostí, i když jsou jednoduché. Kromě toho můžete v případě potřeby snadno opravit i v polních podmínkách.

Ramena pneumatik

Mnoho majitelů domácích terénních vozidel a sněžných skútrů používá běžné pneumatiky ze svého vozu jako housenky pro svá vozidla. Pro tyto účely jsou požadovány pneumatiky od nákladních automobilů a stojí za to si je vybrat s požadovaným vzorem, aby se naše práce v budoucnu nezkomplikovala.

Pro výrobu pásové pneumatiky je nutné od ní odříznout desku a ponechat pouze část s běhounem. Toto opatření vyžaduje mnoho úsilí a vyžaduje trpělivost, protože pro práci je zapotřebí pouze lopatkový nůž s dobrým ostřením.

Aby byl výrobní proces o něco snazší, je nutné pravidelně mokrý než mýdlový roztok, který usnadní proces řezání gumy. Pro tyto účely se používají některá speciálně navržená zařízení. Můžete takénaneste elektrickou skládačku s pilou s malým zubem. Měla by být také napojena mýdlovým roztokem.

Nejprve odřízněte pneumatiky z boku. Dále, je-li to nutné, je nutné odstranit několik vnitřních vrstev v přijaté housence. To se dělá, aby jí jemnost. Pokud vzorek běhounu nevyhovuje, měli byste začít řezat nový, což je docela únavné doprava.

Tento typ pásového rypadla má jednu nespornou výhodu oproti předchozí verzi. Protože je integrální, bez spojení, pak je její spolehlivost mnohem vyšší. Z negativních momentů si můžete všimnout malé šířky housenky, ale pro její zvýšení je možné pěstovat dvě nebo tři pneumatiky.

Traťové autobusy

Snadnost výroby takovýchto pásových motorů stále více přitahuje majitele terénních vozidel k jejich používání na vlastním vybavení. Průchody s profilem ve tvaru klínu jsou sestaveny do jediné konstrukce pomocí štěrkových fréz, které jsou upevněny na pásech nýtů nebo šroubů.

V důsledku toho se ukazuje, že tkanina housenky již má pod hvězdičkou díry. K tomu je nutné umístit pásy s malými intervaly.

Výroba housenky pro terénní vozidla

Pod názvem „cross-country“ se rozumí vozidlo s vysokým průchodem. Patří mezi ně traktory, sněžné skútry, SUV a tanky. Jako nejčastěji si čtyřkolky dělají vlastní ruce s improvizovanými vozidly. Na začátku, motocykly nebo skútry jít dál, ale nakonec to vyjdevozidlo, které se nebojí terénu nebo nečistoty. Zvýšená přípustnost SUV závisí především na jeho pásových motorech, které jsou na kolečkách.

V této variantě bude mít housenka čtyři pásy o šířce 5 centimetrů. Je třeba je vyříznout z běžného dopravního pásu. Poté připojte strany pomocí profilu ve tvaru písmene P. Pak vytvořte balancery. Pomocí razítka je nutné vyrobit díly z ocelového plechu v podlaze kola. Poté musíte udělat bronzové náboje. Poloviční kola by měla být spojena šesti šrouby. Vyvažovače jsou vyrobeny.

Dalším krokem bude výroba hřídele pro pohony bubnových bubnů. Musí plnit otvory pro ložiska. Bubny mohou být vyrobeny z hliníkových předlitků. Spojením mezi nimi je třeba vložit hvězdičku z gumy. Ukazuje se, že housenka je poháněna z hnací hvězdy řetězovým pohonem. Je instalován na zadní zástrčce.
Poté byste měli shromáždit celé housenky do jednoho celku.

Svislý oblouk musí být opatřen ocelovou objímkou, jíž prochází náprava kol. K uším na tomto rukávu je namontován mechanismus, který upevňuje konstrukci zadní vidlice. Ostatní trackbacky jsou vybaveny pásovými balancery. Motor je připraven k použití.

Jak vidíte, housenka může být vyrobena různými způsoby, především trpělivost a touha.