Čelní nakladač SDLG LG 936L: funkce, servis, cena

Speciální vybavení je ideální pro přepravu sypkých stavebních materiálů, jako je drcený kámen, písek, piliny, kameny, třísky. Tato technika je schopna plnit úkoly v různých podmínkách, například v omezených prostorách (skladech), přístavech, železnicích.

Obsah
  1. Doplňkové vybavení
  2. \ t
  3. Specifikace
  4. Pneumatiky a cenové podmínky
  5. Charakteristika hlavních systémů
  6. Údržba
  7. Tržní ceny strojů

Volitelné vybavení

Jednodílný čelní nakladač SDLG LG 936L je navíc vybaven řezným bilaterálním ocelovým lemem a příslušenstvím:

  • vidlice;
  • srovnávač;
  • jeřáby;
  • příměsi čelistí.

Technika je vybavena několika typy kbelíků, které umožňují práci s různými typy půd: skály (1,5 m3), lehké půdy (2,5 m3). Možné vybavení je vybaveno kbelíky s bočním vykládáním a typem 4 v 1 (1,8m3). Vysoce výkonný čelní nakladač SDLG LG 936L se může pohybovat nejen s hromadnými náklady, ale také s trubkami, řezivem, seno, pro které je vybaven speciálními zálibami. K dispozici jsou dvě skládky: lehká a těžká, obě rotační.

Specifikace

Tato technika má vynikající výkon, což umožňuje její použití v různých podmínkách. Hlavní provozní parametry jsou následující:

  • rotační poloměr - 5,83 m;
  • zvedací úroveň lopaty - 2,95m;
  • Maximální nosnost - 3 tuny;
  • doba trvání pracovního cyklu - 12 sec.

Upravený čelní nakladač SDLG LG 936L má vhodné vlastnosti pro svůj zamýšlený účel, jak je vidět z příkladu výkonových jednotek, které jsou vybaveny. Vozidlo je vybaveno dieselovým turbo motorem se systémem přímého vstřikování a chlazení vodou. Výkon jednotky typu TD226B - 6IG15 dosahuje 125 litrů. s Jedním z hlavních ukazatelů je samozřejmě účinnost motoru. Měrná spotřeba paliva pro čelní nakladač SDLG LG 936L je? 215 g /kWh. Díky vestavěnému filtračnímu systému nepronikají do sání vzduchu písek a prach, což zabraňuje nouzovým situacím a neplánovaným opravám.

Manipulovatelný čelní nakladač SDLG LG 936L má pozitivní zpětnou vazbu díky svému jedinečnému vybavení ve tvaru písmene Z a má vysokou úroveň výkonu, což vede ke zkrácení pracovní doby. Technologie má plný pohon a je prezentována ve formě čtyřkolové plošiny s dvoudílným rámem, spojeným sklopným spojem.

Takový systém poskytuje nepatrný poloměr otáčení, automobil je mobilní a stabilní, což je navíc zajištěno vysoce kvalitními mosty. Pojezdový podvozek má zvýšený stupeň spolehlivosti, který je zajištěn bezdušovými koly, které jsou vyztuženy.

Pneumatiky a cenové podmínky

\ t

Technologie je doplněna diagonálními pneumatikami o rozměrech 17,5 - 25 palců.Vnitřní tlak v nich je 4,5 baru a maximální zatížení, které vydrží, je 7 tun.

Chcete-li zjistit, kolik stojí pneumatika pro čelní nakladač SDLG LG 936L, musíte určit, zda je pro provoz zapotřebí radiální nebo diagonální typ výrobku, a zjistit, který výrobce výrobek vyrobil. Například diagonální pneumatika od firmy ARMOR bude stát 32 000 rublů. Radiální typ výrobku firmy Mitas může stát až 65 000 rublů. Hlavní parametry pro určení hodnoty produktu jsou:

  • vrstva;
  • velikost disku;
  • šířka;
  • vnější průměr;
  • tlak v pneumatikách;
  • maximální zatížení.

Charakteristika hlavních systémů

\ t

Technologie je doplněna kombinovaným hydromechanickým převodem se čtyřmi předními a dvojicí zadních převodovek. Speciálně pro pracovní zařízení zajišťuje jednookruhový hydraulický systém vybavený jedním čerpadlem jednoduchost ovládání. Provozní tlak v hydraulickém systému dosahuje 16 MPa. Chcete-li posoudit, nakolik je manévrovatelný čelní nakladač SDLG LG 936L, fotografie a video budou nejlepší.

Brzdový systém má základnu disku a je vybaven pneumatickým jednosměrným pohonem. Suchý systém pracovní kotoučové brzdy je vybaven pneumatickým hydraulickým pohonem pro všechna 4 kola. Je nezbytné zajistit parkovací brzdu, která je řízena kabelem.

Údržba

Pravdivá a trvalá prácetechnologie je možné pouze s včasnou údržbou. Je třeba pravidelně mazat hlavní agregáty:

  • řetěz;
  • diferenciály;
  • ložiska;
  • brzdové válce;
  • kyvné pěsti;
  • třísky;
  • spojovací prsty.

Pro mazání se používají různé druhy kapalin, specifický typ je určen oblastí použití. Například, hřídel vrtule je opracován s MR a pro řetězy je motorový olej ideálně vhodný. Dlahy by měly být ošetřeny disulfidovým molybdenovým mazivem. Chcete-li zjistit, jak často namazat přední nakladač SDLG LG 936L, musíte použít speciální kartu, která určuje frekvenci kontroly hlavních uzlů a připojení.

Složky stroje jsou rozděleny do skupin V, z nichž každá je kontrolována s určitou periodicitou:

  • I - 8 hodin;
  • II - 40 hodin;
  • III - 250 hodin;
  • IV - 1000 hodin;
  • V - 2000 hodin.

Pokud nebudete brát ohled na údržbu, způsobí to opotřebení dílů, což znamená, že se zvýší spotřeba paliva na čelním nakladači SDLG LG 936L, což znamená, že provoz bude vyšší. Technologie je vybavena dalšími systémy, například hydrostatikou, která zaručuje vysoký výkon a slušný výkon i při nízkých otáčkách. K dispozici je systém, který umožňuje kontrolovat úroveň trakce, a proto nebudou hnací kola během provozu sklouznuta.

Tržní ceny strojů

\ t

Organizace a občané, kteří získávají frontálníNakladač SDLG LG 936L se obává především z toho důvodu, že takovéto speciální inženýrství je velmi drahé. Tržní hodnota dosahuje 2 100 000 rublů, pokud takové množství není v rukou, pak si můžete vzít zařízení do pronájmu tím, že počáteční příspěvek. Je třeba poznamenat, že nejlevnější cenu SDLG LG 936L přední nakládací vůz obdrží kupující pouze v případě, že zakoupí strojní zařízení, okamžitě v plné výši. Chcete-li ušetřit, můžete si koupit auta, která byla v provozu, ale jsou v dobrém stavu.